بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال گفت:سئوال کردم چرا باید فوتبال ساحلی خانوادگی اداره شود و چرا باند و باندبازی در آنجا وجود دارد، اما مرا به کمیته اخلاق فراخواندند.

مافیا فوتبال ایران را گرفته است

به گزارش قدس آنلاین، بهزاد داداش‌زاده در خصوص اینکه توسط کمیته اخلاق محروم شده است، اظهار داشت: دلیل محرومیت من حرف زدن و صداقت است. چون گفتم چرا تیم ملی ساحلی به جام جهانی نرفته، محرومم کردند. من سئوال کردم چرا باید فوتبال ساحلی خانوادگی اداره شود و چرا باند و باندبازی در آنجا وجود دارد، اما مرا به کمیته اخلاق فراخواندند.

وی افزود: من به کمیته اخلاق رفتم و توضیحاتم را ارائه کردم، اما اگر حرفم اشتباه بود چرا رئیس دپارتمان تغییر کرد. جالب است بدانید به من گفتند باید به مناطق محروم بروم و در آنجا به صورت رایگان آموزش فوتبال بدهم، اما ظاهراً نمی‌دانستند کار من آموزش است و من مدرسه فوتبال دارم.

بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال یادآور شد: حتی من به عسلویه رفتم و به بچه‌ها آموزش دادم اما آقایان از من خواستند به شهر قدس بروم در حالی که شهر قدس منطقه محروم نیست و تمام رفقای من در آنجا باغ دارند. این کارها را هم دو ماه پیش انجام دادم ولی جالب است خود آقایان از من خواستند در مورد حکم با کسی صحبت نکنم. اما امروز حکم را اطلاع‌رسانی کردند.

وی خاطرنشان کرد: هر کسی واقعیت را بگوید به جای تشویق محرومش می‌کنند. تا زمانی که کمیته اخلاق و انضباطی زیر مجموعه فدراسیون فوتبال باشد، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. من برای این مملکت زحمت کشیدم و در تیم ملی‌اش بازی کردم، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی بودم و پرسیدم چرا پاداش بازیکنان تیم ملی را نمی‌دهید. اما آیا باید محروم شوم؟ 

وی یادآور شد: اگر از خانم شهریاری تعریف می‌کردم شاید الان پست هم می‌گرفتم، اما از این اخلاق‌ها ندارم و واقعیت را می‌گویم. من کارشناس فوتبال هستم و باید در مورد اظهار نظر کنم. اگر الان بگویم کار اسکوچیچ و طارمی اشتباه بود باید محروم شوم؟ بعد از حضور محتشم اولین اقدام او پرداخت پاداش بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی بوده، وقتی کار خوب است باید گفت خوب انجام شده و اگر بد است نباید تعریف و تمجید شود و نباید کسی را محروم کنند. 

داداش‌زاده خاطرنشان کرد: فضا را به شکلی پیش بردند که کسی صحبت نکند. خیلی از آقایان قوانین فوتبال ساحلی را هم بلد نیستند، متأسفانه مافیا فوتبال ایران را گرفته و تا حرف می‌زنیم می‌گویند سند بیاورید. همین حالا داوری به نام صالحی تمام واقعیت‌ها و پشت‌پرده‌ها را گفته اما به جای آنکه از او تقدیر کنند، او را فراخوانده و مؤاخذه کردند. رئیس دفتر کمیته از من خواسته نامه محرمانه است و آن را به کسی ارجاع ندهم بعد خودشان در سایت فدراسیون خبر محرومیت من را آن هم بعد از آنکه حکم نزدیک به دو ماه پیش ابلاغ شده، در سایت فدراسیون منتشر کردند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.