عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید میان آرمان‌ها و ارزش‌های موجود در کلانشهر مشهد، پیوندی حاصل شود تا بتوان تعارض‌ها را حل و نظام زندگی در این شهر را به الگویی درست و راهبردی جامع برای سایر شهرها تبدیل کرد.

 مشهد باید به الگوی سایر شهرها تبدیل شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین مظفر در نشست "تبیین جهان شهر برکت و کرامت" که به میزبانی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و اندیشکده مدیریت شهری در مشهد برگزار شد افزود: الگوسازی در پایتخت معنوی ایران در سه حوزه ساختارهای شهری، فرهنگ و ارزش های حاکم در مشهد و روابط بین انسانها جزء مهمترین ارکان برای تحقق این شعار است.

وی اضافه کرد: برهمین اساس تمامی ارگان ها باید برای بهتر شدن و الگو شدن هرچه بیشتر مشهد در رسیدن به همه آرمان ها و چشم اندازها تلاش کنند.

عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: باتوجه به حضور امام مهربانی ها در این کلانشهر زیارتی، لازم است تمدن سازی، ارزیابی و برنامه ریزی برای دستیابی به ارزشها در چشم انداز ۱۴۰۴ و همچنین برگزاری نشست ها و امنیت و آرامش از برنامه های اصلی باشد.

مظفر افزود: هرچند مشهد شهری بسیار خوب است که با پیروی از الگوی سیره رضوی و با بهره مندی از ظرفیت فرهنگی مشعول خدمت رسانی به زائران است اما باز هم باید بین حوزه ارزش و تفکر و اندیشه پیوند عظیمی حاصل شود تا مشهد را به عنوان جهان شهر برکت و کرامت بیشتر بشناسانیم.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.