سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: خدا را شاکرم که این باخت را به ما داد چون گاهی اوقات در باخت‌ها چیزهایی می‌توان یافت که در برد نیست.

سرمربی فجرسپاسی: از خدا به خاطر این باخت تشکر می‌کنم!

به گزارش قدس آنلاین، علی‌اصغر کلانتری بعد از بازی مقابل سپاهان در نشست خبری، اظهار داشت: در ابتدا به سپاهان تبریک می‌گویم. بچه‌های ما تمام تلاش خود را کردند و تا جایی که می‌توانستند زحمت کشیدند. حق سپاهان در بازی امروز برد بود. بازی چون در زمین ما بود شکل بازی آنها به گونه‌ای بود که باید می‌بردند. به سرمربی و کادر این تیم هم تبریک می‌گویم. الان هم خدا را شاکرم که این باخت را به ما داد چون گاهی گاهی اوقات در باخت‌ها چیزهایی می‌توان یافت که در برد نیست. تیم ما تیم جوانی است در کنار چند باتجربه. تلاش می‌کنیم تجربیات را انتقال دهیم، صحبت کنیم و از باختی که اتفاق افتاد برای بازی‌های آینده درس بگیریم. به هواداران می‌گویم از نتیجه ناراحتیم اما بچه‌ها تلاش خود را کردند. شاید یک جایی بیشتر از این زورشان به تیم پرقدرت سپاهان نرسید.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: الان درباره زمین صحبت نمی‌کنم، قرار است دوستان آبیاری کنند. اگر ما بخواهیم درباره زمین صحبت کنیم می‌گویند چون بازی را واگذار کرده در این باره حرف زده است، مگر اینکه تیم‌های حریف بگویند.

کلانتری درباره اعتراضاتی که در بازی امروز داشت و کارت گرفت، تصریح کرد: روی صحنه‌ای که گل اول را خوردیم اعتراض داشتم و هنوز اعتراض دارم. روی صحنه دوم هم همین طور. باز هم فیلم را می‌بینم، من کارت زرد را گرفتم اما اگر دیدم من اشتباه کرده‌ام عذرخواهی می‌کنم. به داور گفتم من فیلم را می‌بینم شما هم ببین. اگر قرار باشد روی زمین این چنینی خطایی نباشد اما خطا گرفته شود اغماض است. خدا کند ما اشتباه کرده باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.