متولیان فدراسیون کشتی در نظر دارند با برنامه ریزی اجرای تمهیدات ویژه در بحث میزبانی پیکارهای بین‌المللی جام تختی، سطح کمی و کیفی آنرا ارتقا دهند.

تمهیدات فدراسیون کشتی برای رونق بخشیدن به جام جهان پهلوان «تختی»

به گزارش قدس آنلاین، بی‌تردید رقابتهای بین المللی جام تختی در سالهای اخیر با افت کمی و کیفی مشهودی روبرو شده که در برخی اوقات نام و اعتبار این رویداد باسابقه بین‌المللی کشتی ایران را زیر سوال می‌برد.

به همین دلیل فدراسیون کشتی قصد دارد با اجرای تمهیدات ویژه و فکورانه‌ای، افت کمی و کیفی جام تختی را برطرف و برگزاری آن به عنوان یک رویداد بین المللی را جذاب و کارآمدتر کند.

این موضوع تا حدی برای فدراسیون کشتی اهمیت دارد که چندی پیش علیرضا دبیر به عنوان سکاندار مدیریت کشتی ایران هم به آن واکنش نشان داد و گفت: «جام تختی امسال اواخر بهمن و اسفند برگزار خواهد شد تا زمان آن را از تعطیلات کریسمس جدا کنیم، اما باز هم خیلی از کشورها می‌گویند پول بلیت را بدهید تا ما به این جام بیائیم.»

به گفته دبیر این در حالی است که وقتی ایران قرار است در تورنمنتی شرکت کند حتی پول ثبت نام را هم پرداخت می‌کند.

رئیس فدراسیون کشتی در این خصوص اعلام کرد: «حالا من این پول را برای تیم نگهدارم خوب است یا اینکه پول بدهم کشتی‌گیر خارجی بیاید؟ دلم نمی‌آید پول بدهم کشتی‌گیر درجه ۲ و ۳ به ایران بیاید. به همین دلیل برای جام تختی امسال در حال مکاتبه هستیم و به تیم‌ها گفتیم پول غذا و خوابگاه را ما می‌دهیم و حداقل شما هزینه بلیت خودتان را بدهید.»

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.