مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان از تخصیص اعتبار ویژه برای اتمام پروژه‌های حوزه راه و مسکن استان زنجان همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

کلنگ ۱۷ هزار و ۴۳۰ واحد مسکونی زده شد

به گزارش  قدس آنلاین؛ مدیر کل راه و شهرسازی گفت: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های استان در نظر گرفته شد تا بخشی از پروژه‌های حوزه راه زنجان رفع شود.
مسعود بیات منش با اشاره به اینکه  با حضور وزیر راه و شهرسازی ۱۷ هزار و ۴۳۰ واحد مسکونی (طرح نهضت ملی مسکن) کلنگ زنی شد، ادامه داد: برنامه‌ریزی برای ساخت ۲۵ هزار واحد مسکونی در این استان پیش‌بینی شده است و این استان در این زمینه جزو استان‌های پیشتاز است.

وی  با بیان اینکه اعتباراتی برای راه‌های استان در نظر گرفته شده که در این خصوص نیز حدود ۱,۵۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد تا بخشی از مشکلات پروژه‌های حوزه راه زنجان رفع شود، افزود: با تخصیص این میزان اعتبار شاهد تسریع در روند اجرای پروژه‌های حوزه راه در زنجان خواهیم بود و با توجه به پیشی بینی تخصیص اعتبار در سال‌های آینده تمام محورهای اصلی زنجان تا سه سال آینده تبدیل به بزرگراه می‌شود.

بیات منش با بیان اینکه پروژه خط آهن زنجان به قزوین یکی از پروژه‌های مهم در کشور است، گفت: حدود ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خط دوم راه‌آهن زنجان به قزوین مورد نیاز بود که توافقات لازم برای تخصیص این اعتبار در سفر  رئیس‌جمهور به استان زنجان انجام شده است.
وی  ادامه داد: بر اساس قیمت روز حدود هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای اتمام پروژه دو بانده کردن محور زنجان به بیجار نیاز بوده و برای پایان همه پروژه‌های دو بانده در استان زنجان ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.