علیرضا زاکانی با حضور در خانه شهید محسن فخری‌زاده با خانواده این دانشمند شهید هسته‌ای دیدار و گفت و گو کرد.

 خدمات شهید فخری‌زاده پس از شهادت وی هم ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا زاکانی شهردار تهران در اولین سالگرد شهادت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده با حضور در خانه این شهید والا مقام با خانواده او دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار تهران با بیان این مطلب که فراق این شهید سعید برای همه سخت است گفت: فراق شهید فخری زاده برای خانواده او غیر قابل تصور است، اما شرایط تا زمانی مشخص در دست انسان است و از جایی به بعد دیگر دست انسان نیست.

شهردار تهران با تاکید بر این نکته که تصور این حادثه (شهادت شهید فخری زاده)  سخت و غیر قابل تصور افزود: زمانی که خداوند بخواهد و اراده کند تا فردی را بپذیرد او را به بهترین نحو می پذیرد و صبر آن را نیز می دهد.

زاکانی با اشاره به گوشه ای از خاطرات دوران دفاع مقدس ادامه داد: به یاد دارم در زمان جبهه نزدیک به ۱۵، ۱۶ نفر از رزمندگان شهادت خود را پیش بینی کرده بودند و زمانی که در احوالات ‌شرایط شهید فخری زاده دقت می شود او همانی است که به نقطه ای رسیده بود که دیگر برای او مَنیتی وجود نداشت.

وی تصریح کرد: جامعه از یک سو به دلیل نبود و فقدان شهید فخری زاده دچار خسران می شود اما به تعبیر دیگر او حی و حاضر است و خدمات این شهید به جامعه بعد از شهادت زیاد است و انشالله با سید الشهدا محشور باشد و از نعمات الهی بهره ببرد و او نیز نیم نگاهی به ما داشته باشد.

زاکانی با بیان این مطلب که عزت، افتخار و هویت خود را از این شهیدان می گیریم گفت: جای شهید فخری زاده بسیار خالی و فقدان او سخت است اما از جایی به بعد خدا فرد را می برد زیرا عشق دو طرفه ای بین خدا و مخلوق شکل می‌گیرد.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.