وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گزارش ۱۰۰ روزه از عملکرد این وزارتخانه اعلام‌کرد: تعداد یک‌هزار و ۱۵۱ پروانه کار برای اتباع خارجی در این مدت صادر شده است.

صدور پروانه کار برای یک‌هزار و ۱۵۱ اتباع خارجی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در ۱۰۰ روز ابتدایی فعالیت دولت پروانه کار یک‌هزار و ۵۳۱ نفر تمدید و پروانه کار ۶۸۰ نفر ابطال شده است.

همچنین در این مدت یک‌هزار و ۲۰۶ نفر نیروی انسانی توسط اتباع خارجی آموزش دیده‌اند و چهار هزار و ۶۷۰ نفر نیز به جای اتباع خارجی جایگزین شده‌اند.

معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مدت زمان فعالیت ۱۰۰روزه خود در دولت سیزدهم ۵۸ فقره مجوز برای مراکز مشاوره کارآفرینی، ۲۰ فقره مجوز برای مراکز شتاب‌دهنده و ۲۴ فقره مجوز برای کافه های کارآفرینی صادر کرده است. توانمندسازی کارآفرینان از طریق آموزش های مجازی ۲۷ هزار و ۱۵۳ نفر ساعت در این دوره بوده است.

بر اساس این گزارش، در دوره یاد شده ۲۰ هزار و ۹۳۸ نفر از بیکاران از طریق کاریابی‌های داخلی به کار گرفته شدند و ۱۸۵ نفر نیز از طریق کاریابی های خارجی کار پیدا کرده‌اند.

در این مدت، معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ۵۳ مرکز کاریابی غیردولتی داخلی و ۱۵ مرکز غیر دولتی خارجی نیز مجوز صادر کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.