در حالت کلی مواد اطراف ما در ۴ حالت جامد، مایع، گاز و پلاسما وجود دارند. هر کدام از این حالت‌ها دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. به طوری که بشر می‌تواند از آن‌ها در حوزه‌های کاری مختلف استفاده کند

3 دستگاه پلاسما جت برتر سال 2021 | پلکسر پلاس، فایربولت پلاس، پوریسما

این روزها حالت پلاسما با مشخصه‌های منحصر به فرد، توانسته مورد توجه محققین در حوزه زیبایی و جوان‌سازی قرار بگیرد. پلاسما در اصل گاز یونیزه است که از ذرات بارداری تشکیل شده و انرژی جنبشی بسیار بالایی دارد. لذا با تابانیدن انرژی پلاسما به ناحیه مورد نظر از پوست شاهد تصعید سلول‌های آن خواهیم بود. این تصعید سبب می‌شود تا بدون آسیب رسیدن به دیگر بافت‌ها نتایج درمانی ایده‌آلی حاصل گردند. بنابر محبوبیت بالای تکنولوژی پلاسما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین دستگاه‌های پلاسما جت موجود در بازار بپردازیم.

برای آشنایی با جزئیات این دستگاه‌ها شما را به همراهی ما تا انتهای این مقاله دعوت می کنیم.

بهترین دستگاه پلاسما جت در سال ۲۰۲۱

امروزه تکنولوژی پلاسما در بسیاری از کارهای زیبایی و درمانی بصورت غیرتهاجمی و بدون نیاز به عمل جراحی استفاده می‌شود. از جمله مهم ترین کاربردهای دستگاه‌های پلاسما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جوان‌سازی پوست شامل لیفت، رفع چین و چروک و ...

  • حذف ترک‌های پوستی در نتیجه زایمان، افزایش و کاهش ناگهانی وزن

  • درمان ضایعات پوستی

  • درمان افتادگی پلک - بلفاروپلاستی

  • درمان اسکارهای پوستی

  • درمان کلوئد

  • برداشتن انواع خال و کک و مک

این موضوع سبب شده تا انواع دستگاه‌های پلاسمای مختلفی به بازار عرضه شوند. در میان انواع مختلف دستگاه پلاسماجت سه تا از آن‌ها نسبت به دیگر مدل‌ها برتری دارند. بطوریکه طبق آمار و تحقیقات انجام شده می‌توان آن‌ها را با عنوان برترین دستگاه‌ پلاسما جت در سال ۲۰۲۱ نامید. این سه دستگاه عبارتند از:

دستگاه پلکسر پلاس فرکشنال (Plexr)

دستگاه پلاسما پلکسر ساخت کمپانی GMV ایتالیا بوده و توانسته با مشخصه‌های خاص خود به یکی از بهترین‌ها تبدیل شود. آنچه این دستگاه را از دیگر همنوعان  خود متمایز می‌کند، استفاده از ژنراتور میکرو پلاسما برای اولین بار در آن است. پلاسما پلکسر از بی‌عارضه‌ترین دستگاه‌های زیبایی بوده و در حوزه‌های کاری متعددی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربردهایی چون خال برداری و بلفاروپلاستی از جمله محبوب‌ترین موارد استفاده از این تکنولوژی در حوزه زیبایی است.

اساس کار پلاسما پلکسر به این صورت است که اختلاف الکترومغناطیسی بین هندپیس و بافت سبب تخلیه سریع یونی می‌گردد. بنابراین بدون نیاز به روش‌های تهاجمی عمل تصعید در بافت صورت می‌گیرد. در نهایت مشکل پوستی در لایه اپیدرم درمان شده و فرد می‌تواند بدون گذراندن دوره نقاهت دشوار از نتیجه مثبت نهایی لذت ببرد.

در طراحی و ساخت دستگاه پلکسر پلاس تلاش شده تسهیل کار اپراتور در حین درمانی در الویت قرار بگیرد. به عنوان مثال هندپیس‌های (۳ عدد) این دستگاه به صورت کاملا ارگونمیک طراحی شده است. بنابراین اپراتور می‌تواند با دقت بالا و بدون دشواری کل ناحیه مورد نظر را در کمترین زمان ممکن درمان کند. همچنین این هندپیس‌ها قابلیت وصل شدن به اینترنت را دارند. در نتیجه بدون محدودیت کابل‌ها می‌توان درمان را انجام داد.

لازم به ذکر است که دستگاه پلکسر پلاس فرکشنال دارای سه سطح توان می‌باشد. در نتیجه اپراتور می‌تواند بسته به شرایط و مشکل بیمار مناسب‌ترین گزینه را برای درمان انتخاب کند. قیمت دستگاه پلکسر پلاس در مقایسه با دیگر برندهای مطالعه شده در این مقاله نسبتا بالاست.

دستگاه پلاسما فایربولت پلاس

دومین مورد از دستگاه پلاسماجت برتر سال ۲۰۲۱، پلاسما فایربولت پلاس نام دارد. این دستگاه ساخت کشور ایران بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. خرید دستگاه پلکسر فایربولت می‌تواند سود بالایی را برای کلینیک‌های زیبایی به ارمغان بیاورد. این دستگاه نیز بر پایه انرژی پلاسما ساخته شده و با تصعید بافت آسیب دیده سبب درمان آن می‌گردد. بنابراین بدون عارضه جانبی می‌باشد. دستگاه فایربولت کاربردهای گسترده‌ای داشته و در اغلب حوزه‌های زیبایی و جوان‌سازی پوست استفاده می‌شود. از جمله پرطرفدارترین کاربردهای فایربولت عبارتند از:

  • بلفاروپلاستی، برداشتن خال، از بین بردن کک و مک و حذف چین و چروک‌ پوستی، رفع افتادگی پوست، کوچک کردن بینی، پاک کردن تاتو، درمان ضایعات عروقی و ...

قوس الکتریکی ایجاد شده در نتیجه اختلاف انرژی پلاسما و سطح بافت، سبب تخلیه انرژی ناگهانی در لایه‌های اپیدرم و پاپیلای درم می‌گردد. نقاط تصعید شده پوست که به شکل خال‌های ریزی ظاهر می‌شوند را به اصطلاح میکرو برن می‌نامند. به دلیل فرکانس کاری بالای این دستگاه میکروبرن‌های ایجاد شده بر روی پوست روشن هستند. در نتیجه بعد از بهبودی کامل اثری از آن‌ها باقی نمی‌ماند.

دستگاه پلاسما جت فایربولت پلاس 2022

در کنار تمامی این موارد سعی شده تا طراحی دستگاه فایر بولت به بهترین نحو ممکن انجام شود. در نتیجه هم بیمار و هم پزشک متخصص می‌توانند جلسه درمانی راحتی را داشته باشند. یکی از مهم‌ترین این موارد مجهز بودن دستگاه به سنسور جریان است. بنابراین به هیچ طریقی امکان ورود جریان اضافی و بروز عوارض جانبی مثل سوختگی پوست وجود ندارد.

برای کسانی که به دنبال دستگاهی با تکنولوژی پلاسما و قیمت مناسب هستند، خرید پلاسما جت فایربولت را پیشنهاد می‌کنیم.

دستگاه پلاسما جت پوریسما

آخرین مورد از دستگاه پلاسما جت برتر سال ۲۰۲۱ که قصد معرفی آن را داریم، پلاسما جت پوریسما است. این دستگاه ساخت کشور کره بوده و به دلیل فرکانس و توان بالا یکی از بهترین مارک دستگاه پلاسما جت در بازار محسوب می‌شود. مکانیزم کار دستگاه Purisma نیز همانند دیگر دستگاه‌های مبنی بر تکنولوژی پلاسما است. بنابراین افراد می‌توانند با هدف درمان بسیاری از مشکلات پوستی و جوان‌سازی از آن بهره ببرند. قیمت دستگاه پلاسما جت پوریسما در مقایسه با کیفیت آن بسیار مناسب است. این دستگاه شامل دو عدد هندپیس اسپات (SPOT) و جت (JET) است.

اگر قصد خرید یکی از بهترین دستگاه‌های پلاسما جت را دارید، کارشناسان ما در الولیزر (به نشانی www.alolaser.com) در خدمت شما خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر از قبیل قیمت دستگاه پلاسما جت و مشاوره‌های لازم همین حالا از طریق یکی از راه‌های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.