دبیرهیات فوتبال استان تهران توضیحاتی را در خصوص وضعیت میزبانی باشگاه هوادار ارائه کرد.

مخالفت هیات فوتبال با میزبانی تیم تهرانی در کرج

به گزارش قدس آنلاین، با وجود اینکه در آستانه هفته هشتم لیگ برتر قرار داریم اما هنوز تکلیف محل میزبانی تیم هوادار مشخص نیست و به همین خاطر گفته می‌شود ممکن است تا نیم‌فصل بازی‌های خانگی این تیم در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود.

عباس تیموری دبیر هیات فوتبال استان تهران در مورد اینکه چرا یک تیم تهرانی باید در استان البرز میزبان حریفانش باشد، گفت: ما اجازه خروج این تیم برای کرج را نمی‌دهیم. هوادار می‌تواند از ورزشگاه‌های داخل استان تهران مانند دستگردی یا شهرقدس استفاده کند. طبق استانداردهای سازمان لیگ هر تیمی باید قبل از شروع فصل دو زمین را برای میزبانی معرفی کند. آیا باشگاه هوادار این کار را انجام داده است؟

وی در مورد اینکه چرا بازی‌های هوادار در دستگردی برگزار نمی‌شود، عنوان کرد: مدیران این باشگاه باید با مدیران ورزشگاه دستگردی نشستی برگزار و از ما هم دعوت می‌کردند. ما هم از این ورزشگاه و سازمان لیگ خواهش می‌کردیم که در تعامل با باشگاه سایپا، اجازه بازی هوادار در دستگردی صادر شود.  البته هوادار قبل از پیکان برای استفاده از این ورزشگاه اقدام کرده بود و پیگیری‌هایی هم داشتند اما از نتیجه کار مطلع نیستم. در حال حاضر هم ورزشگاه دستگردی معتقد است فشردگی بازی‌ها باعث آسیب دیدن زمین می‌شود.

تیموری تصریح کرد: با بازی کردن هوادار در ورزشگاه انقلاب کرج موافقت نمی‌کنیم. به این باشگاه پیشنهاد دادیم که بازی‌های خودش را در ورزشگاه شهر قدس برگزار کند. آن‌ها معتقدند کیفیت این زمین خوب نیست اما زمین شهر قدس از انقلاب کرج یا برخی دیگر از استان‌ها بدتر نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.