رالف رانگنیک در اولین کنفرانس خبری خود در باشگاه منچستریونایتد حاضر و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

سرمربی جدید منچستریونایتد در اولین نشست خبری خود چه گفت؟

به گزارش قدس آنلاین، رالف رانگنیک به طور رسمی دقایقی پیش به سرمربی جدید منچستریونایتد نام گرفت و از بازی روز یکشنبه می‌تواند روی نیمکت شیاطین سرخ بنشیند.

با اینکه نام او پیشتر به عنوان سرمربی جدید این تیم اعلام شده بود ولی او نتوانست در بازی روز گذشته روی نیمکت بنشیند. منچستریونایتد شب گذشته با هدایت «مایکل کریک» مقابل آرسنال به پیروزی رسید. کریک نیز پس از این بازی و پس از ۳ بازی، ۲ برد و یک تساوی از هدایت منچستریونایتد کناره گیری کرد.

رانگنیک در اولین مصاحبه خود به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد در خصوص موضوعات مختلف مخصوصا شرایط کریستیانو رونالدو صحبت کرد.

او اظهار داشت: من با مایکل کریک و کران مک‌کنی ۲ روز پیش ملاقات کردم. بیش از یک ساعت زمان گذاشتم تا کریک را متقاعد کنم تا در کادر فنی بماند ولی او قبول نکرد.

رانگنیک گفت: پیش از منچستریونایتد، چلسی در یک زمان دیگری با من تماس گرفت و خواست که مربی موقت آنها شوم ولی آنها هیچ چشم انداز دیگری نسبت به این موضوع نداشتند. من با یونایتد بر سر ۶ و ماه نیم مربیگری و سپس ۲ سال مدیریت ورزشی به توافق رسیدم و اگر باشگاهی مثل منچستریونایتد با شما تماس گیرد، شما به راحتی نمی‌توانید پاسخ آنها را رد کنید.

سرمربی جدید شیاطین سرخ در خصوص رونالدو اظهار داشت: شما همیشه باید با چنین بازیکنانی که برای شما در دسترس هستند، سازگار شوید. نباید مقابل آنها قرار گیرید. دیروز دیدن کریستیانو ۳۶ ساله فوق العاده بود. من به عمرم چنین بازیکنی با این میزان آمادگی بدنی ندیده بودم. او به راحتی می‌تواند تفاوت‌ها را رقم زند. البته فقط موضوع او نیست. ما باید تمام بازیکنان را رشد دهیم و کل ترکیب باید توسعه پیدا کند.

رانگنیک تصریح کرد: منچستریونایتد بزرگترین باشگاه دنیاست و من خیلی هیجان زده هستم که می‌خواهم اینجا با این گروه کار کنم. برای بدست آوردن کنترل در میدان در مسابقات آینده، ما باید فعالانه‌تر ظاهر شویم و روحیه تیمی خودمان را به نمایش گذاریم. ما هوادارانی منحصربفرد داریم که می‌توانند کمک حال ما شوند. دیروز من این مسئله را دیدم و متوجه شدم که این موضوع چقدر در اعتماد به نفس ما در نیمه دوم اثرگذار بود.

وی ادامه داد: من به شدت منتظر روز یکشنبه هستم. شب گذشته حس خوبی به من دست داد و من خیلی خوشحالم که یونایتد توانست به آن چیزی که می‌خواست در بازی دست پیدا کند. ما نیاز داریم تا متوجه شویم که قدرت کافی را برای مسابقه یکشنبه مقابل کریستال پالاس در اختیار داریم. ما باید به خوبی تمرین کنیم و هم از نظر فیزیکی و هم از نظر ذهنی آماده شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.