بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: اگر قرار باشد از بازی استقلال و پرسپولیس بهترین بازیکن را انتخاب کنید توپ‌جمع‌کن ها از همه بازیکنان بهتر عمل کردند.

دین‌محمدی: توپ‌جمع‌کن ها از بازیکنان دربی بهتر عمل کردند

به گزارش قدس آنلاین، سیروس دین‌محمدی در خصوص دربی ۹۷ اظهار داشت: از شب گذشته تا امروز هر جایی که می‌روم همه می‌گویند دربی در حد لیگ برتر نبود. این بازی اصلا خوب نبود و نه کار تاکتیکی دیدیم و نه تکنیکی. اگر قرار باشد از بازی استقلال و پرسپولیس بهترین بازیکن را انتخاب کنید توپ‌جمع‌کن ها از همه بازیکنان بهتر عمل کردند، آنها با سرعت توپ می‌دادند که بازی قشنگ شود ولی کسی در زمین کاری نمی‌کرد.

وی افزود: بعد از بازی استقلال و پرسپولیس دیدار بایرن و دورتموند را دیدم.آن بازی هم دربی فوتبال آلمان بود اما سوال من این است مگر آنها استرس ندارند؟ مگر نتیجه گیری برای آنها مهم نیست؟ پس چرا آن شکل فوتبال بازی می‌کنند.بازی دو تیم بایرن و دورتموند درگیری، توپ گیری، گل و همه چیز داشت اما از دربی خودمان خجالت کشیدیم و هواداران دو تیم هم هیچ لذتی نبرده و بعد از بازی همه در حال انتقاد بودند. 

هافبک اسبق استقلال در خصوص ۵ تساوی پی در پی این تیم گفت: این نشانگر این است که از نظر روانی بازیکنان دچار استرس و تنش هستند. روح پیروزی در استقلال کم شده است. یک روز تبلیغات محیطی، یک روز داور و یک روز هم مسائل دیگر باعث می‌شود تمرکز این تیم به هم بخورد. همین مسائل روی تیم اثر تیم گذارد. اگر استقلال بد بازی می‌کند یا خوب تمرین نکرده یا از نظر روحی و روانی دچار مشکل است. به جز این مسائل چه دلیل دیگری می‌خواهید پیدا کنید؟

دین‌محمدی خاطرنشان کرد: لیورپول در هفته های گذشته یک تساوی و یک باخت در خانه داشت، پس چگونه مربی این تیم را برگرداند و بازی بعد ۴ گل به آرسنال زد؟ طبیعی است یک تیم در طول فصل ۲-۳  بازی وارد افت شود ولی مهم این است که کادر فنی  چه کار کنند که تیم برگردد.متاسفانه ما که صحبت می‌کنیم فورا یک عده می‌گویند این پیشکسوت علیه فلانی صحبت کرد اما نمی‌شود به مردم واقعیت‌ها را نگفت. یکسری پیشکسوتان استقلال هم در این جور زمان‌ها قایم می‌شوند.همیشه یاد گرفته‌ام حرفم را بزنم، من از خیلی‌ها استقلالی تر هستم و بالا و پایین این تیم را دیده‌ام. مردم بدانند  وقتی بحث فنی می‌کنیم با هیچکس قصد و غرض نداریم. هدفمان هم این نیست جای کسی را بگیریم. در کوچه و خیابان از ما سوال می‌کنند چرا استقلال این مدلی است و من مرتب می‌گویم درست می‌شود. همین امروز یک نفر در خیابان گفت شما می‌گویید درست می‌شود اما کِی درست می‌شود؟ واقعا نمی‌دانستیم چه جوابی به او بدهم.

وی ادامه داد: من بعد از بازی با نفت آبادان گفتم نیمه اول واقعا بهترین بازی استقلال در این فصل بود و حرف حق زدم ولی این دیدار اصلا شرایط خوب نبود. حتی استقلال از نظر بدنی خیلی خوب  بود و هیچ مشکلی نداشت اما از نظر فنی تیم خوب کار نکرد. به نظر من یک جورهایی مشخص است که استقلال در زمین آرامش ندارد. در بازی دیروز استقلال در فاز حمله و در ۱۸ قدم حریف خیلی کم تعداد بود. معلوم است که با این شرایط گل زدن خیلی سخت است. ما فوتبالی‌ها می‌گوییم نباید ترسو بازی کنیم و با شهامت باشیم. ما دیروز حتی یک شوت در بازی ندیدیم، این خنده دار بود.

هافبک اسبق استقلال در خصوص اینکه نقش دستیاران مجیدی در این شرایط چیست و آیا آنها به وی در حد و اندازه کمک می‌کنند یا خیر گفت: مجیدی خودش دستیارانش را انتخاب کرده و من امیدوارم به او کمک کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.