۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
کد خبر: 779750

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن ترجیح داد واکنش خاصی به صحبت های جنجالی زلاتان نداشته باشد.

واکنش پوچتینو به صحبت‌های جنجالی زلاتان

به گزارش قدس آنلاین، زلاتان ابراهیموویچ در کتاب جدید خود با نام "آدرنالین، داستان های ناگفته من" مدعی شد خواهان حضور در سمت مدیریت ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن بوده تا نظم و انضباط را به این باشگاه بازگرداند. در سال های اخیر اخباری در مورد حکومت ستاره های گران قیمت این باشگاه و نقش آفرینی بیش از اندازه آنها در پاری سن ژرمن منتشر شده و زلاتان در کتاب جدید خود این شایعات را به نوعی تایید کرده است. 

اما مائوریسیو پوچتینو در واکنش به صحبت های اخیر زلاتان مدعی شد به نظرات این بازیکن احترام گذاشته و تمایلی به عکس العمل در مقابل این ستاره سوئدی ندارد. خود زلاتان ابراهیموویچ چهار فصل را در باشگاه پاری سن ژرمن سپری کرده، در ۱۸۰ بازی ۱۵۶ گل به ثمر رساند و در نهایت در سال ۲۰۱۶ به منچستریونایتد پیوست.
مائوریسیو پوچتینو گفت: "من به نظر همه افراد احترام می گذارم. شما من را می شناسید، من انسانی هستم که به همه نظرات و افکار احترام می گذارد. من در مورد صحبت های زلاتان هیچ نظری ندارم. من فقط در مورد آنچه اینجا می گذرد، آنچه که ما انجام می دهیم و در مورد واقعیت صحبت می کنم.  برای من مهم نیست که گوینده چه کسی باشد و من برای همه واقعا احترام قائل هستم، اما دوست ندارم در مورد افکار دیگران صحبت کنم."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.