پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد،‌ کار این تیم برای دستیابی به قهرمانی سخت‌تر از فصول گذشته است، اما دستیابی به این عنوان غیرممکن نیست.

خوردبین: قهرمانی پرسپولیس نسبت به گذشته سخت‌تر است

به گزارش قدس آنلاین، محمود خوردبین، درباره تساوی پرسپولیس و استقلال در دربی روز شنبه گفت: شاهد بازی خوبی نبودیم و نمی‌توان چیزی در مورد مسائل فنی گفت. در نیمه دوم  بازی بهتری را از هر دو تیم دیدیم، ولی در مجموع این مسابقه تحت تأثیر حساسیت‌هایش قرار گرفت. هر دو تیم فرصت‌های کمی برای گل زدن داشتند و تساوی عادلانه بود.

وی عنوان کرد: در جریان بازی به خوبی این موضوع نمایان شد که فشار سنگینی روی بازیکنان دو تیم وجود دارد و هر دو تیم به زمین مسابقه آمده بودند تا با انجام یک بازی محتاط شکست نخورند، چون هر تیمی شکست می‌خورد قطعاً شرایط خاصی پیدا می‌کرد.

خوردبین در پاسخ به این پرسش که «آیا تیم پرسپولیس می‌تواند در فصل جاری قهرمان شود؟»، تصریح کرد: قهرمان شدن نسبت به فصول گذشته سخت‌تر است، ولی غیرممکن نیست. پرسپولیس نیاز به دو سه بازیکن جدید دارد و امیدوارم بازیکنان تاجیکستانی هم هر چه زودتر بتوانند به تیم کمک کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد انتخاب نشدن مدیرعامل این باشگاه خاطرنشان کرد: این خوب نیست که پرسپولیس بلاتکلیف بماند و وزارت ورزش باید هر چه زودتر تکلیف مدیرعامل را مشخص کند. فعلاً که آقای صدری کارها را انجام می‌دهد و به امور تیم و باشگاه اشراف دارد. ایشان هم می‌تواند گزینه خوبی برای مدیرعاملی باشد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.