۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
کد خبر: 780087

رافائل بنیتس، سرمربی اورتون، پس از پیروزی برابر آرسنال از هواداران این تیم خواست به آینده خوش‌بین باشند.

بنیتس: باید به آینده اورتون خوش‌بین باشیم

به گزارش قدس آنلاین، دو تیم اورتون و آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند و این بازی با پیروزی ۱-۲ اورتون به پایان رسید.

اورتون در این بازی دو بار توسط ریچارلیسون دروازه توپچی‌ها را باز کرد اما هر دو بار کمک داور ویدیویی آفساید میلیمتری را اعلام کرد تا گل مردود شود اما آنها در نهایت موفق شدند با دو گل دیرهنگام برابر حریف به پیروزی برسند.

رافائل بنیتس پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« حالا باید به آینده فکر کنیم و به حرکت در مسیر درست ادامه دهیم. واقعیت این است که این باشگاه نیاز به پیشرفت دارد و این پیروزی به ما کمک می‌کند که نسبت به آینده خوش‌بین باشیم.»

این مربی اسپانیایی درباره شرایط باشگاه اظهار داشت:« من مدت‌ها با مدیر فوتبال در باشگاه‌ها کار کردم و مشکلی از این بابت ندارم. ما حالا فقط باید به آینده فکر کنیم و در موقعیتی هستیم که باید مسئولیت آن را برعهده بگیریم. ما باید برای آینده آماده باشیم. در حال حاضر می‌توانیم همه چیز را به صورت کوتاه مدت برنامه‌ریزی کنیم و پس از آن باید به فکر اقدامات بلند مدت باشیم.»

او اضافه کرد:« این باشگاه در گذشته مربیانی را تغییر داده و حالا می‌خواهد با ایده‌ای مشخص از آنچه به دنبال رسیدن به آن است اقدامی بلندمدت انجام دهد. فکر می‌کنم با تکیه به تجربه من و افرادی که در باشگاه داریم می‌توانیم همه چیز را در مسیری هدایت کنیم که امیدواریم مسیر درست باشد.»

بنیتس ادامه داد:« مشخص است که وقتی هواداران و بازیکنان در کنار هم باشند ما قوی‌تر هستیم. واکنش تیم به گل‌ها در پایان نیمه اول که با دریافت یک گل و مردود کردن گل دیگر ما همراه بود خوب بود و ما توانستیم گل‌های دیگری به ثمر برسانیم. همه واقعا خوشحال هستند و ما امیدواریم به مسیر درست ادامه دهیم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.