ساری - خبرنگار قدس آنلاین:معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: در سال جاری 10 میلیارد ریال به احداث مرکز فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس استان اختصاص یافت.

اختصاص 10 میلیارد ریال به پارک موزه دفاع مقدس مازندران

 هادی ابراهیمی با اشاره به اختصاص 8میلیارد و 900 میلیون ریال در سال گذشته به پارک موزه دفاع مقدس مازندران افزود: مسوولان این مرکز فرهنگی با تلاش شبانه روزی برخی از مقدمات ساخت پارک موزه دفاع مقدس را فراهم آوردند.
وی ساخت این پارک موزه را مهم و از محوری ترین اولویت های استان دانست و اظهار داشت: تمام تلاش استاندار و مدیران استان این است که پارک موزه در شان یاد و نام حماسه سازان مازندرانی دوران دفاع مقدس احداث شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران اضافه نمود: جلسه ای با حضور استاندار و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در خصوص پارک موزه دفاع مقدس مازندران در نهاد ریاست جمهوری به صورت ویژه برگزار و مقرر شد از اعتبارات ملی بیشتر بهره گیری شود.
ابراهیمی با اشاره به وجود برخی نارسایی ها در اجرای کارگفت: با توجه به اهمیت پارک موزه برای استان، تلاش می کنیم با رفع کاستی ها هر چه زودتر شاهد بهره برداری از این مجموعه فرهنگی و ارزشمند باشیم.
وی خاطرنشان کرد: به منظور تسریع در فعالیت ها و پیشبرد اهداف پارک موزه دفاع مقدس، ساختمان اداری آب منطقه ای ساری در حاشیه رودخانه تجن به صورت کامل در اختیار پارک موزه قرار گرفت.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.