سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت که درباره داوری اظهار نظر نمی‌کند اما تیم داوری چهار پنج اشتباه فاحش در بازی با تراکتورسازی تبریز داشت.

قلعه‌نویی: در مورد بازگشت مجیدی تا نیم فصل صبر کنید

به گزارش (ایسنا)، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره دیدار تیمش برابر تراکتورسازی اظهار کرد: به مردم آذربایجان ،‌بازیکنان و کادر فنی تراکتورسازی تبریک می‌گویم. آن بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول خیلی بد بازی کردیم و بازیکنان وظایف تاکتیکی خود را به خوبی انجام ندادند. نیمه دوم با تغییر سیستم و نفراتی که داشتیم تا حدودی بهتر شدیم و توانستیم ایجاد موقعیت کنیم. اما به هر حال ما شکست خوردیم.


وی درباره اینکه آیا غیبت او در این دیدار تاثیرگذار بود یا خیر گفت: همکاران من زحمت خودشان را کشیدند و تا جایی که می‌توانستند کار کردند.


امیر قلعه‌نویی درباره داوری این دیدار و اینکه سال گذشته که سرمربی تراکتورسازی بود هم باز داوری علیه او بود، گفت: بین دو نیمکت 30 متر فاصله وجود دارد اما در همین فاصله سوالات زیادی است. خودم هم نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاد. البته می‌دانم ولی اگر این مسائل را باز نکنم بهتر است. مسائل زیادی در این فوتبال وجود دارد که در فاصله این دو نیمکت 100 سوال است که من نمی‌خواهم به آن‌ها اشاره کنم . بعد از فوت مادرم حوصله صحبت کردن درباره این مسائل را ندارم.


سرمربی استقلال درباره غیبت جانواریو و توزی گفت: آن‌ها بازیکنان حرفه‌ای هستند و اگر سر موقع قراردادشان پرداخت نشود، این گونه عمل می‌کنند. تاکنون که جانواریو نیامده است اما از دیروز که کمی حالم بهتر شده است و می‌توانم صحبت کنم، تلاش می‌کنم تا قبل از بازی برابر نفت او را به تیم برگردانم.


وی در پاسخ به این سوال که آیا به بازگشت این دو بازیکن امیدی است یا خیر؟ گفت: امیدتان به خدا باشد.


قلعه‌نویی درباره تعطیلات لیگ و تاثیر آن بر کار استقلال گفت: این بار هم تیم ما سه قسمت شد. عده‌ای به تیم ملی رفتند. عده‌ای مرخصی رفتند و نیامدند و سایر بازیکنان با ما تمرین کردند. ما چندین هفته تلاش کردیم تا به شرایط خوبی که برابر صبا داشتیم رسیدیم ولی در عرض چندروز همه زحمات ما از بین رفت. باز باید چند هفته دیگر بگذرد تا به شرایط ایده‌آل‌مان برگردیم. این هم از شانس ماست.


قلعه‌نویی درباره اظهار نظر دایی و رویانیان علیه یکدیگر گفت: من شرایط خواندن صحبت‌های آن ها را نداشتم و نمی‌دانم چه مطالبی رد و بدل شد ولی باید قبول کنیم که دایی و رویانیان از بزرگان مملکت ما هستند. دایی اسطوره و سرمایه مملکت ماست و کسی است که اگر از او خیلی خوب حمایت شود می‌تواند رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا شود. رویانیان فردی است که در هر جایی بوده در امر مدیریت کارهای بزرگی کرده است و در اقتصاد پرسپولیس هم تحول ایجاد کرده است.


وی درباره داوری بازی استقلال و تراکتورسازی گفت: اجازه بدهید که به مسئله داوری ورود نکنم ولی درباره مظفری‌زاده قلبا دوست دارم که او را در جام جهانی ببینم اما فکر می کنم چهار پنج مورد اشتباه فاحش در این بازی وجود داشت و گل دوم تراکتورسازی صددرصد آفساید بود که البته این مورد به مظفری‌زاده مربوط نمی‌شود و درباره سایر صحنه‌ها اظهار نظر نمی‌کنم و ترجیح می‌دهم کارشناسان داوری درباره آن اظهار نظر کنند.


قلعه‌نویی درباره جدایی میداودی از استقلال گفت: به دلیل اینکه سوال شما مربوط به نیم فصل است بگذارید در آن زمان پاسخ دهم اما باید بگویم که یقینا در نیم فصل تغییراتی خواهیم داشت. البته من چیزی درباره جدایی میداودی نشنیده‌ام ولی اگر چنین مسئله‌ای وجود داشت مطمئن باشید نمی‌گذاشتم او تمرین کند. همه ما باید به عنوان سرباز خدمت کنیم و هیچ منتی هم برای کار خود نباید داشته باشیم چون برای آن پول می‌گیریم. درست است که گرفتن این پول دیر شده است اما بالاخره بازیکنان پول‌های خود را می‌گیرند.


سرمربی استقلال درباره عملکرد خوب نکونام در تیم ملی و انتقادهایی که علیه او می‌شد گفت: در زمانی که به او انتقاد می‌شد به من سخت نگذشت زیرا مسائلی را می‌دیدم. یک روز مقابل خبرنگارانی که در تمرین حضور پیدا می‌کنند آمار بازیکنان را به آن‌ها نشان دادم. وقتی که چیزی که با چشمم می‌بینم با آمارهایی که داریم هماهنگ است، می‌گویم جواد جزو خوب‌های ما بوده است. فکر می‌کنم عده‌ای دوست داشتند که جواد را از شرایط آرمانی خود دور کنند. خوشحالم که با برد برابر کره جنوبی فوتبال ما حیات دوباره گرفت و این مسئله توسط فردی از جنس استقلال و به نام نکونام صورت گرفت. جواد نکونام به غیر از بازی برابر سایپا همیشه جزو خوب‌های ما بوده است.


او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا مجیدی به استقلال برمی‌گردد یا خیر و اینکه آیا به کادر فنی اضافه می‌شود یا به عنوان بازیکن گفت: هر کسی که حتی 7 روز هم برای استقلال زحمت کشیده باشد عزیز است. مجیدی هم جزو سرمایه‌های استقلال است و خودم هم به فتح‌الله‌زاده پیشنهاد دادم که او را برگردانید که اگر توانست با ما کار کند وگرنه برای او بازی خداحافظی بگذاریم. از طرفی باید به حرف‌های مردم هم احترام بگذاریم تا جایی که به چارچوب تیم لطمه نزند. برای این سوال باید تا نیم فصل صبر کنید و آن زمان تصمیم‌گیری می‌کنیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.