قدس آنلاین:مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت:همزمان با دهه امامت و ولایت 350مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان اعزام شدند.<BR>

اعزام 350 مبلغ و مبلغه به مناطق خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا بابیان اینکه حفظ دین اسلام در سایه استقرار امامت امیرالمومنین(ع) به عنوان جانشین پیامبر(ص) در غدیر خم انجام گرفت، افزود: پس از واقعه غدیر و برگزیده شدن حضرت علی (ع) به عنوان جانشین پیامبر(ص) نقشه دشمنان اسلام که شعارشان بی دینی و نابودی این دین مبین بود، نقش برآب شد.
وی دهه امامت و ولایت را فرصتی دانست تا با اجرای برنامه های ارزشی و فاخر بتوان در تبیین این جایگاه مهم اسلامی در جامعه گام برداشت، گفت: تبیین جایگاه ولایت از مهم ترین اهداف ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در برگزاری برنامه های این دهه در خراسان شمالی است.
روحانی نیا ایجاد فضای مناسب معنوی و شورانگیز دینی در راستای تبیین جایگاه امامت و ولایت را از دیگر اهداف این ستاد بر شمرد و افزود: گسترش چشمگیر برنامه ها، افزایش صبغه معرفتی غدیر، طرح سیره امام علی(ع) به عنوان الگوی جامعه، مشارکت دادن قشرهای مختلف جامعه در برنامه ها و ایجاد شور و نشاط معنوی از دیگر اهداف عملیاتی این ستاد است.
وی بر ضرورت مشارکت همه قشرهای جامعه در برنامه های دهه امامت و ولایت بویژه عید سعید غدیر تاکید کرد و ادامه داد: بر همین اساس تدوین و اجرای برنامه ها به گونه ای پیش بینی شده تا همه قشرها و آحاد مختلف جامعه در این برنامه ها مشارکت داشته باشند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه با بیان این که غدیر نماد حقانیت نظام جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: نظام اسلامی ما برحق است و باید با باور به این حقانیت، به راه خود محکم و استوار ادامه دهیم و در راستای احیا و زنده نگه داشتن ارزش های دینی به ویژه موضوع غدیر اهتمام ویژه ای داشته باشیم.
وی اعزام مبلغان و روحانیون به مناطق مختلف استان را ازبرجسته ترین برنامه های این دهه عنوان کرد و افزود:برپایی نماز جماعت، بیان احکام، برگزاری گفتمان دینی با محوریت واقعه غدیر و امامت امیر المومنین (ع) از جمله برنامه های مبلیغن و مبلغات اعزامی است.
وی اظهار داشت: در این ایام 350مبلغ و مبلغه از دفتر تبلیغات قم و مشهد و همچنین روحانیون بومی به مناطق مختلف استان اعزام شدند15/8/91
انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.