نماینده مردم بستان آباد در مجلس نهم با بیان این‌که مرغداران ازعدم دریافت به موقع سوخت نگران هستند، گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته حواله‌های سوخت به مرغداران بستان آباد و آذربایجان شرقی تحویل داده می‌شود.

حواله‌ سوخت حیات مرغداری‌ها را تضمین کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تابناک غلامرضا نوری قزلجه، با اشاره به ضرورت ذخیره سوخت برای مرغداری‌ها در فصل سرما، گفت: هفته گذشته نیز مشکلاتی در این زمینه باعث نگرانی مرغداران شده بود که خوشبختانه پس از انجام پیگیری‌های لازم مشکل حل شده است.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس نهم با تأکید براین‌که با برنامه ریزی و درایت لازم می‌توان کمبودها را مدیریت کرد، افزود: با توجه به سردشدن هوا و جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها، مرغداران نگران بودند که سوخت به موقع در اختیار آنها قرار نگیرد و این باعث از بین رفتن جوجه‌ها شود.

وی با بیان این مطلب که اظهار نگرانی مرغداران از این بابت است که هنگام جوجه‌ریزی با مشکل سوخت مواجه شوند، اعلام کرد: با توجه به فصل کاشت، استفاده از تراکتور و سایر تجهیزات بخش کشاورزی و پیش بینی افزایش مصرف سوخت مذاکراتی در این زمینه انجام داده‌ایم؛ لذا مشکل تا حدودی رفع شده است.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس نهم تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و افزایش مصرف سوخت باید مسئولان برای جلوگیری از متضرر شدن مرغداری‌ها و کشاورزان برنامه‌ریزی ئئ پیش بینی ها ی لازم کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس نهم با بیان این‌که مسئولان وزارت نفت به عنوان متولیان برای تأمین به موقع سوخت مورد نیاز کشاورزان و مرغداران باید از قبل برنامه‌ریزی داشته باشند، تولید مرغ را حائز اهمیت دانست و افزود: با توجه به این‌که تقاضا برای مصرف مرغ به ویژه در ایام محرم بالاست ضرورت اتخاذ برنامه‌های مدیریتی وجود دارد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.