پس از اتفاقاتی که برای علی اکبر ناطق نوری در صحن حرم امام رضا افتاد که عده‌ای در میان سخنرانی‌اش به سر دادن شعارعلیه او پرداختند وی ترجیح داد دوران سکوت را پیش گیرد.

آخرین تصمیم ناطق برای نامزدی در انتخابات

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تهران امروز، پس از اتفاقاتی که برای علی اکبر ناطق نوری در صحن حرم امام رضا افتاد که عده‌ای در میان سخنرانی‌اش به سر دادن شعارعلیه او پرداختند وی ترجیح داد دوران سکوت را پیش گیرد.

اما هفته گذشته وی در نشریه نگاه به مصاحبه‌ای پرداخت که خبر از حضور دوباره او در صحنه‌های سیاسی روز را می‌داد.اکنون نامزدی برای انتخابات ریاست‌جمهوری یکی از گمانه‌هایی است که اطراف شیخ نور قوت گرفته است.

هفته نامه مثلث در مطلبی اینگونه می‌نویسد: علی‌اکبر ناطق نوری که هرگونه حضور در انتخابات را رسما رد کرده بود، حالا رسانه نزدیک به او نظر‌سنجی برای کاندیداتوری‌اش را آغاز کرده است. اگر این را در کنار سخنان اخیر معاون پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار دهیم که گفته است: «هاشمی نیاید، ناطق یا روحانی کاندیدا می‌شوند» به خوبی می‌توانیم به این نتیجه برسیم که ضلع جدیدی در فضای رقابت انتخاباتی سال 92 ایجاد شده است؛ ضلعی که البته می‌تواند تداعی‌کننده تلاش برای تحقق طرح دولت وحدت ملی باشد.

اگرچه در آغاز، علی‌اکبر ناطق‌نوری در انتخابات سال 92 ترجیح داد سکوت را در برابر سوالات انتخاباتی پیشه کند، اما شاید موج انتقادات و واکنش‌ها به او پس از مصاحبه‌اش با یک هفته‌نامه و سخنرانی در صحن حرم رضوی و البته رایزنی‌های انتخاباتی موجب شد تا او به این نتیجه برسد که باید رسما حضورش را در این انتخابات نفی کند. چنین شد که در چند مرحله متوالی از سوی دفترش اعلام شد او کاندیدای انتخابات نیست.

گرچه ناطق‌نوری عدم کاندیداتوری خود را در انتخابات رد نکرده، اما تاکید کرده که برای حضور در انتخابات به عنوان کاندیدا هنوز احساس تکلیف نکرده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.