البرز- علی کربلایی از اتمام پروژه نخستین زمین بولس استان البرز خبرداد و گفت: این مجموعه به مرحله بهره برداری رسیده است اما برخی پروژه های زیباسازی زمین باقی مانده که باعث شده افتتاح آن به زمان دیگری موکول شود.

به گزارش قدس آنلاین، علی کربلایی رئیس هیئت بیلیارد، بولینگ و بولس استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: مجموعه بولس در قالب ۷ زمین بوده و توپ های مخصوص آن بزودی تهیه خواهد شد.

وی در خصوص اهمیت آشنایی مردم با رشته بولس گفت: اغلب مردم این رشته را نمی شناسند این در حالی است که بولس بسیار ساده بوده و با شرکت در یک جلسه آموزشی می توان آن را به صورت حرفه ای فرا گرفت.

رئیس هیئت بیلیارد، بولینگ و بولس استان البرز تصریح کرد: مقرر شده تا رئیس کمیته بولس فدراسیون هفته آینده از این مجموعه بازدید به عمل آورد و جلسه ای را مبنی بر برگزاری کارگاه های آموزشی جهت آشنایی مردم با رشته بولس برگزار کنیم.

کربلایی همچنین از برگزاری مسابقات بیلیارد ویژه دهه مبارک فجر خبرداد و گفت: مسابقات دانشجویی در دو بخش آقایان و بانوان و ۳ دوره مسابقات رنکینگ استانی ویژه آقایان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از بانوان ورزشکار البرزی گفت: دختران استان قهرمان کشور هستند و ضمن حضور در تیم ملی در مسابقات کشوری نیز همواره در جایگاه نخست قرار دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.