قدس آنلاین: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از موافقت نمایندگان مجلس با کلیات طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر خبر داد و گفت: در روز چهارشنبه هفته گذشته در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان حاضر با کلیات طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر موافقت کردند تا جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در کشور تقویت شود.

موافقت نمایندگان مجلس با کلیات طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک در محفل بین‌المللی انس با قرآن کریم در اجلاس و جشنواره بین‌المللی میراث فرهنگی ناملموس با تبریک عید سعید غدیر اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم مدافع اسلام ناب محمدی (ص) و قرآن کریم باشیم و جا دارد از برگزارکنندگان این اجلاس تشکر کنم.

وی به نامه شصت و دوم نهج‌البلاغه اشاره کرد و گفت: امروز دنیای استکبار قصد نابودی اسلام متکی به قرآن و عترت را دارد اما به برکت قرآن تا امروز که 14 قرن از معجزه قرآن گذشته است نه تنها به اهداف شوم خود نرسیده‌اند بلکه روز به روز فرهنگ و اندیشه قرآن در سرتاسر دنیا گسترش می‌یابد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امروز بیش از 200 ترجمه از قرآن در سراسر جهان با زبان‌های مختلف وجود دارد.

سالک در ادامه بیان داشت: 110 جمله در خطبه غدیر پیامبر اکرم (ص) راجع به اهل بیت (ع) و 65 جمله راجع به حضرت علی (ع) وجود دارد که از این میان چهار جمله آن مربوط به ولایت امام زمان (عج) است، جامعه شیعه برای اداره امورات خود با هیچ مشکلی روبرو نیست، دکترین غدیر هم این موضوع را تائید می‌کند و با توجهات امام زمان ملت و کشور ما با سرعت راه قرآن و اهل بیت را ادامه می‌دهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هم‌اکنون اقدامات ضد اسلامی و ضد قرآنی فراوانی در جهان رخ می‌دهد اما در آینده‌ای نزدیک به پیروزی بزرگ می‌رسیم، حزب‌الله پیروز است و شرط آن ولایت‌پذیری است و باید بدانیم جانشین امام زمان در غیبت کبری، رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

وی یادآور شد: وهابیت سعی می‌کند شبهاتی در ارتباط با قرآن و اهل بیت(ع) بیان کند اما خوشبختانه شاهد این هستیم که تفکر و اندیشه قرآن و اهل بیت(ع) روز به روز در سراسر جهان در حال گسترش است.

وی به سخن حضرت فاطمه (س) در ارتباط با اهمیت امامت و رهبری اشاره کرد و گفت: رمز پیروزی ملت ایران در تبعیت از رهبری است.

برچسب‌ها

پخش زنده