ساری – خبرنگار قدس آنلاین : با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پروژه پارک ملل در حاشیه رودخانه تجن ساری به بهره‎ برداری رسی

پارک ملل ساری در 100روز به بهره ‎برداری رسید

این پروژه بزرگ با تلاش شبانه روزی و فعالیت در سه شیف کاری ، در مدت 100 روز و در منطقه ای به مساحت 35 هکتار اجرا گردید .

شهردار ساری در مراسم افتتاحیه پارک ملل گفت : اين پروژه نه تنها ساري و استان را به قطب گردشگري تبدیل مي كند بلكه فرصت های شغلی جدید ایجاد و زمینه ای برای تشویق سرمایه گذاران در ساری می گردد .

مهدی عبوری با اشاره به اینکه المان های نصب شده در این پارک حال و هواي بومي دارد ، افزود : ترويج فرهنگ ، آداب و سنن مازندران از ديگر اقداماتي مي باشد كه در اين منطقه مورد توجه قرار گرفته است .

وی جزيره مصنوعي ، مسير سلامت يا محل پياده روي خانوادگی ، پيست دوچرخه سواري ، مكان ماهيگيري و قايقراني و وجود پاركينگ بزرگ را از جمله امكانات این پروژه دانست و تاکید نمود : بزودي فاز دوم اين پروژه بزودی آغاز خواهد شد .

همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی با اظهار رضايت و خرسندي از احداث اين پروژه آن را اقدامي شايسته از سوي شهرداري جوان و توانمند توصيف نمود و گفت : بي شک آنچه در اينجا شاهديم نتيجه مديريت جهادي است و نشان مي دهد تاكيد مقام عظماي ولايت بر ضرورت اجراي مديريت جهادي بي دليل نبوده است .

لاریجانی ترويج گردشگري با هدف تبليغ فرهنگ متعالي جامعه را امري قابل تحسين تلقي كرد و افزود : ورود شهرداری ساري به عرصه و حوزه گردشگري حاكي ازنگاه عميق از كاركردهاي اين مقوله بوده و بايد الگويي براي ديگران محسوب گردد .

رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه توسعه شهرها بايد مورد حمايت بيشتر دولت قرار گيرد، تصريح نمود: بايد در بخش احداث زيرساخت‌هاي حمل و نقلي و ايجاد مترو در شهرهاي كشور اقدام جدي صورت گيرد.

لاريجاني اضافه نمود : امكانات حمل و نقلي درشهرهاي تازه تأسيس كشور بايد ارتقاء يابد تا زمينه‌هاي سرمايه‌گذاري بيشتر فراهم گردد.

وي تاکید نمود: زمينه‌‌هاي سرمايه‌گذاري در حوزه‌هاي شهرسازي و معماري در استانهاي شمالي كشور خصوصاً مازندران بايد تقويت شود .

پس از افتتاح منطقه گردشگري تجن ، رئیس مجلس شورای اسلامی ميان گذر شمالي و پارک اتحاد را نيز افتتاح نمود .

گفتنی است : پروژه میان گذر شمالی ساری که 32 سال از زمان اجرای آن می گذرد ، سال گذشته در سه فاز تعریف و هم اکنون فاز اول آن مورد بهره برداری قرار گرفت .

برچسب‌ها

پخش زنده