قدس آنلاین: مدیر کمیته امداد شهرستان نطنز از باز‌سازی و تعمیر کلی و جزئی 220 واحد مسکن مدد‌جویان کمیته امداد شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش انجام شده، 21 مورد خرید و احداث مسکن مدد‌جویان شهری و روستایی در این شهرستان انجام شده است.

بازسازی 220 واحد مسکن مدد‌جویان کمیته امداد شهرستان نطنز

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، محمدرضا مومی اردستانی افزود: با تلاش انجام شده در کمیته امداد این شهرستان، 21 مورد خرید و احداث مسکن مددجویان شهری و روستایی در این شهرستان انجام شده است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد برای تأمین سر‌پناه محرومان برنامه دارد و از سال 89 تاکنون خدمات فوق در راستای خانه‌دار شدن مددجویان در سطح شهرستان صورت گرفته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نطنز تصریح کرد: کمک به محرومان و افراد نیازمند از نعمت‌های بزرگ پروردگار و سفارش ائمه معصوم (ع) است و تصمیم داریم با حفظ عزت و کرامت مدد‌جویان در شرایط و فضای مناسب خدمات بهتری به مدد‌جویان تحت پوشش ارائه بدهیم.

وی یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد را تأمین مسکن برای محرومان دانست و ادامه داد: در حال حاضر مردم، مسئولان و خیرین نیز در این امر به روش‌های مختلف این نهاد را یاری می‌کنند.

مومی اردستانی خدمات‌رسانی به مدد‌جویان و افراد زیر‌پوشش را از ماموریت‌های اساسی کمیته امداد برشمرد و تاکید کرد: برای افزایش کیفیت خدمات در این شهرستان نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

وی همچنین به طرح احداث 44 واحدی مسکن ویژه محرومان در شهرک آزادگان بادرود اشاره کرد و گفت: کمیته امداد شهرستان نطنز در راستای احداث و واگذاری این واحد‌ها به محرومان، آمادگی همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان و دیگر نهاد‌های مربوطه را در حد بضاعت دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده