۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 246393

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: امروز بسیج در خط مقدم نبرد اقتصادی قرار دارد و تمام دستگاه‌ها باید از این ظرفیت استفاده مطلوب داشته باشند.

بسیج در خط مقدم نبرد اقتصادی قرار دارد
5844286.JPGبه گزارش (ایسنا) منطقه فارس، سردار محمدرضا نقدی در جلسه شورای اداری استان فارس با بیان این‌که دلمان را نمی توانیم به عرصه های سیاسی ولو این‌که دشمن از مواضعش عقب نشینی کند خوش کنیم گفت: در سند 2030 استراتژی آمریکا تحریم ایران به عنوان یک اصل مطرح شده است.

وی با بیان این‌که یکی از اصلی ترین ارکان و پایه های اقتصاد مقاومتی مردمی بودن آن است اظهار داشت: نقش مردم را در سیاست کلی اقتصاد مقاومتی نمی‌توان نادیده گرفت.

نقدی با اشاره به حضور بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس افزود: امروز بسیجیان با همتی که نسبت به تدابیر ولایت دارند، وارد عمل شده و اقداماتی در حد توان خود آغاز کرده‌اند. نمونه آن را می توان گروه‌های جهادی نام برد که در گوشه و کنار کشور با انگیزه بالا فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: در ایام نوروز که مردم معمولا به تفریح می روند 300 گروه جهادی در مرزهای سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام و چند استان دیگر فعالیت های جهادی می کردند.

نقدی با اشاره به این‌که بسیجیان در دوران دفاع مقدس زمانی به موفقیت رسیدند که یک دستگاه طرح ریزها را انجام داد گفت: امروز وظیفه طرح ریزی برعهده مسئولین می باشد. بسیج خط مقدم نبرد اقتصادی را تشکیل داده و مدیران دستگاه‌های اجرایی با طرح ریزی از این ظرفیت استفاده کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده