نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خانم ابتکار «محیط زیست» را به «نهاد سیاسی» تبدیل کرده، خواستار عذرخواهی رئیس سازمان محیط زیست از مردم به دلیل ارائه اطلاعات غلط به آنها شد.

خانم ابتکار «محیط زیست» را به «نهاد سیاسی» تبدیل کرده/ لزوم عذرخواهی از مردم به دلیل ارائه اطلاعات غلط

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه امروز یکی از مشکلات جدی در شهرهای بزرگ آلودگی هوا است، گفت: خانم ابتکار چنان مجموعه تحت مدیریت خود را به یک نهاد سیاسی مبدل کرده که ظاهرا دیگر به موضوع آلودگی هوا توجهی نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه گویا مسئولان سازمان محیط زیست از این غافلند که آلودگی هوا چه بلایی بر سر مردم می‌آورد، تصریح کرد: خانم ابتکار بهتر است به جای سرکشی به برخی از فعالان فتنه و فعالان سیاسی به آلودگی هوا بپردازد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سازمان محیط زیست خواست راه‌حلی برای کاهش و رفع آلودگی هوای کلان‌شهرها بیابد و در این زمینه گفت: امروز آلودگی هوا به یکی از معضلات کلان‌شهرها تبدیل شده که باید راه چاره‌ای برای آن بیندیشیم.

آصفری با اشاره به تحقیق و تفحص مجلس از سازمان محیط زیست گفت: در صورتی که روند بی‌توجهی به مباحث مرتبط با محیط زیست و آلودگی هوا ادامه پیدا کند ما نیز به صورت جدی در جریان تحقیق و تفحص از بنزین که سازمان محیط زیست را نیز شامل می‌شود، موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی همچنین از رئیس سازمان محیط زیست خواست به دلیل ارائه اطلاعات غلط به مردم عذرخواهی کند و در همین زمینه خاطرنشان کرد: متاسفانه باب عذرخواهی بسته است اما بهتر است مقامات در صورت بروز اشتباه و خطایی از مردم عذرخواهی کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده