قدس آنلاین: نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي در بازديد از دپارتمان سنگ هاي قيمتي و نيمه قيمتي ظرفيت اشتغال در خوشه سنگ در كشور مناسب و هماهنگي بين واحدهاي آموزشي و توليدي با جنبه هاي بازرگاني مهم است.

ظرفيت اشتغال در خوشه سنگ كشور مطلوب است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، در راستاي طرح اشتغال زايي خوشه سنگ و فراخوان علاقمندان جهت فعاليت در مشاغل مربوط به سنگ هاي قيمتي و نيمه قيمتي دكتر مقتدائي نماينده مردم شريف اصفهان در مجلس شوراي اسلامي از كارگاه آموزشي سنگ هاي قيمتي و نيمه قيمتي اداره كل آموزش فني و حرفه اي بازديد كرد.

در اين بازديد ابوطالب جلالي-  مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان ضمن تشريح طرح 7100 نفر فرصت شغلي در خوشه سنگ اقدامات صورت پذيرفته در آماده سازي تعدادي از علاقمندان و ارائه آموزش هاي مورد نياز همچنين معرفي آنان به صندوق مهر امام رضا (ع) جهت دريافت تسهيلات گزارشي را ارائه نمود.

جلالي اعتبار در نظر گرفته شده جهت فاز اول پروژه را 100 ميليارد ريال و در صورت آماده سازي ساير بخشهاي اشتغال خوشه فوق، آمادگي صندوق مهر امام رضا (ع) در پرداخت را اعلام نمود.

عباس مقتدايي  - نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي ظرفيت اشتغال در خوشه سنگ را در كشور مناسب ارزيابي كرد و هماهنگي بين واحدهاي آموزشي و توليدي با جنبه هاي بازرگاني را مهم دانست و گفت: هرگونه اقدامات قانوني جهت تسهيل اين پروژه نياز باشداز طرف ايشان قابل پيگيري خواهد بود.

پخش زنده