معاون رئیس جمهور با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد مذاکرات هسته‌ای گفت: حقوق ملت، خط قرمز ایران در مذاکرات است.

گزینه ما مکتب عاشوراست؛ حقوق ملت، خط قرمز ایران در مذاکرات است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام سد محمدعلی شهیدی‌محلاتی امروز در جمع راهپیمایان مردم زنجان اظهار داشت: صلوات می‌فرستیم بر روح پاک امام راحل و درود می‌فرستیم بر جانباز بزرگ انقلاب، حضرت‌ آیت‌االه خامنه‌ای و تشکر می‌کنم از خیل خروشان جمعیت که قابل تحسین است.

وی تصریح کرد: ما یک قانون داریم که این قانون سرنوشت‌ساز، حرکت‌افرین و هشدار دهنده است که این قانون به همه مردم اعلام می‌کند که سرنوشت هر قومی به وسیله خود مردم رقم می‌خورد و تغییر در وضعیت هر قومی به دست خودشان است.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: عزت مردم به دست خودشان و ذلت مردم نیز به دست خودشان است و نمی‌توان گفت که تقدیر چنین بوده و همه مردم ذلت، عزت و سعادت خود را رقم می‌زنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات هسته‌ای عنوان کرد: همه گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و گزارش مذاکرات نیز به استحضار ایشان می‌رسد.

حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی بیان کرد: خط قرمز ما در مذاکرات حقوق ملت است و دولت اجازه نمی‌دهد حقوق ما از بین برود.

وی تاکید کرد: آمریکا و دولت‌های غربی ما را تهدید می‌کنند و همه گزینه‌ها را آزمایش کرده‌اند، گزینه ما مکتب عاشوراست و پیروزی از آن ملت ماست.

 

معاون رئیس جمهور با اشاره به سلطه آمریکا در سال‌های قبل از انقلاب تصریح کرد: سال‌ها آمریکا در این کشور حاکم بود و اختیار کشور را در دست داشت و هر برنامه‌ای می‌خواستند خودشان اجرا می‌کردند.

وی با اشاره به بیداری مردم با رهبری امام‌( ره) خاطرنشان کرد: از سال 41 که امام رهبری جامعه را به دوش کشید و با اعلامیه‌ها وسخنرانی‌های خود جامعه را روشن و آگاه کردند تا انقلاب مردم به پیروزی رسید.

حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی با بیان اینکه در دوران قبل از انقلاب نخبگان جامعه اجازه رشد نداشتند، افزود: شخص اول کشور غلام حلقه به گوش آمریکا و انگلیس بود که با پیروزی انقلاب دگرگونی بزرگی در جامعه به‌وجود آمد.

وی سه عامل را در پیروزی انقلاب ایران حیاتی دانست و گفت: عامل اول و حیاتی در پیروزی انقلاب که مهم‌ترین آنها نیز بود مسئله رهبری بود ما درطول سال‌های انقلاب بارها شاهد توطئه دشمنان بوده‌ایم اما رهنمود‌ها و حمایت‌های امام و مقام معظم رهبری سبب ناامیدی و خنثی شدن این توطئه‌ها شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ابراز کرد: بعد از امام، رهبری مقام معظم رهبری عامل موثر بقای انقلاب ما بود هر خطری برای انقلاب پیش می‌آمد رهبری با رهنمود‌های خود هدایتگری کرده‌اند.

وی عامل دوم را حضور مردم در صحنه دانست و گفت: دشمن می‌خواهد مردم را نسبت به رهبری سرد کند اما جمعیت درصحنه آمده و دشمن را ناامید و مایوس کرده است.

حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی گفت: در مسئله‌ هسته‌ای, آمریکا در ابتدا ادعا می‌کرد ایران حقی در این زمینه ندارد اما حضور مردم سبب شده است که امروز در مقابل دیپلمات‌های ایرانی کوتاه بیاید.

وی افزود: حضور مردم در صحنه جنگ فراموش نشدنی است و ما در صحنه جنگ یک تنه در مقابل بسیاری از قدرت‌ها ایستادیم ما همه مدیون خانواده شهدا هستیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عنوان کرد: ایثارگران جنگیدند تا ما امنیت و آسایش داشته باشیم و مدیون آنها هستیم.

وی گفت: با حضور پرشور مردم در صحنه دشمن واقعا ناامید و مایوس شده است و به دنبال جدایی مردم از رهبری است.

حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی سومین عامل در موفقیت انقلاب را اعتقاد مردم دانست و گفت: مردم ما امروز می‌دانند این انقلاب، انقلاب جمهوری و اسلامی و قانون، قانون اسلام است.

وی ابراز کرد: به‌دلیل همین سه عامل است که انقلاب باقی مانده و هر روز شاهد توطئه دشمنان هستیم و آنها که از اسلام سیلی خورده‌اند، دشمنی آنها با رهبری اسلام است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: دشمنان هرچه توطئه کرده‌اند نتوانسته‌اند این انقلاب را از پا در بیاورند چرا که رهبری ستون خیمه انقلاب است و ما باید همه گوش به فرمان رهبری باشیم.

وی بیان کرد: در همه مسائل باید پشتیبان مقام معظم رهبری باشیم، در مسئله هسته‌ای نیز گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و گزارش مذاکرات به استحضار مقام معظم رهبری می‌رسد.

حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی بیان کرد: خط قرمز ما حقوق ملت ماست و دولت اجازه نمی‌دهد حقوق ما از بین برود چراکه خون‌های زیادی برای انقلاب داده‌ایم و نمی توانیم از آنها بگذریم.

برچسب‌ها

پخش زنده