مردی که در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم فجر در برج میلاد اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه، دوربین عکاسی و تجهیزات خبرنگاران و عکاسان کرده بود، دستگیر شد.

اقدام زشت یک مرد در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم فجر

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازجام نیوز، مرد میانسالی که در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم فجر در کاخ این جشنواره و در برج میلاد اقدام به سرقت چندین فقره گوشی تلفن همراه، دوربین عکاسی و تجهیزات همراه خبرنگاران و عکاسان از سالن استقرار خبرنگاران کرده بود، دستگیر شد.

ساعت 30 دقیقه بامداد سه شنبه 21 بهمن، مأموران کلانتری 137 نصر، از طریق گزارش تعدادی از شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی 110، از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت اموال و تجهیزات خبرنگاران و عکاسان در سالن محل استقرار خبرنگاران در برج میلاد و محل برگزاری جشنواره فیلم فجر کرده بود، مطلع شدند.

پس از اعلام این گزارش، مأموران با حضور در محل برج میلاد، اقدام به بررسی موضوع کردند؛ یکی از خبرنگاران در اظهاراتش به مأموران عنوان کرد که فرد دستگیر شده، چهارشنبه گذشته اقدام به سرقت یک کیف لب تاپ مشکی رنگ، مودم وایرلس و برخی از تجهیزات همراهم کرد و امروز صبح در تماسی، عنوان کرد که قصد بازپس دادن تجهیزات به سرقت رفته را دارد؛ لذا در قراری صوری، اقدام به دستگیری وی کردیم.
مأموران پس از شنیدن اظهارات خبرنگاران، اقدام به دستگیری متهم میانسال کردند و در بازرسی از وی، موفق به کشف یک عدد گوشی تلفن همراه مدل بالای بدون سیم کارت کردند که برای ادامه تحقیقات، وی را به کلانتری 137 گیشا منتقل کردند.
متهم پس از انتقال به کلانتری و در خلال بازجویی ها، نسبت به سرقت تجهیزات عکاسان و خبرنگاران مستقر در سالن محل استقرار خبرنگاران در کاخ جشنواره برج میلاد اعتراف کرد.

سرهنگ رضا صادقی پور رئیس کلانتری 137 نصر در گفت وگو با تسنیم، با تأیید خبر دستگیری سارق تجهیزات عکاسان و خبرنگاران مستقر در کاخ جشنواره برج میلاد گفت: این متهم سابقه دار پس از اتمام تحقیقات اولیه و تشکیل پرونده به همراه مدارک و اسناد به دست آمده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس پایتخت با حضور در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم فجر به دنبال تأمین هر چه بیش تر امنیت در محل برگزاری جشنواره بوده و با هرگونه نابهنجاری به صورت قاطع برخورد خواهند کرد. از این رو از شهروندان نیز تقاضا داریم تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف و ناهنجاری، گزارش خود را از طریق مرکز فوریت های 110، در اختیار پلیس قرار دهند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده