ساخت فیلم مستند مرتضی پاشایی با عنوان«آقای خاص» به کارگردانی شاهین صمدپور به پایان رسید و مجموع تصاویر برای تدوین به سید جواد هاشمی رسید.

تصویربرداری مستند مرتضی پاشایی تمام شد/ «آقای خاص» در تدوین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر شاهین صمدپور کارگردان سینمای مستند درباره آخرین مراحل ساخت فیلم مستند مرتضی پاشایی به خبرنگار مهر گفت: آخرین تصاویر مستند «آقای خاص» که درباره زندگی و محبوبیت مرتضی پاشایی است، گرفته شده و به زودی وارد مرحله تدوین خواهد شد.

وی افزود: همچنین پیش از این گروه های دیگر از مستندسازان تصاویری از این خواننده موسیقی پاپ در مراحل مختلف بیماری و یا صحنه هایی از اجرای کنسرت پاشایی را تصویربرداری کرده بودند که این تصاویر را  سخاوتمندانه در اختیار ما قرار دادند تا سید جواد هاشمی در تدوین از این راش ها استفاده کند.

صمدپور که پیش از این مجموعه مستندهای «شوک» را در تلویزیون کارگردانی کرده است، با اشاره به حضور برخی از خوانندگان موسیقی پاپ مقابل دوربین این مستند گفت: علی لهراسبی، محمد علیزاده، فرزاد فرزین از جمله خواننده هایی بودند که جلوی دوربین آمدند و از پاشایی و ویژگی های آواز او سخن گفتند.

وی در پایان بیان کرد: مدت زمان این مستند 60 دقیقه است و در آن از تصاویر آرشیوی بسیاری بهره جستیم. در ساخت این مستند منصور پاشایی تهیه کننده، الیاس صفدری مدیر تصویربرداری، منوچهر صانعی تدوینگر و سید جواد هاشمی تهیه کننده از دیگر عوامل ساخت هستند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده