۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۸
کد خبر: 267575
تجمعی زنانه در حاشیه یک جشنواره

تعدادی از زنان در محل سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه جشنواره ملی حضرت زینب(س) که در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار شده بود تجمع کردند و با ادعای صدور مجوز تک خوانی به زنان توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ماژیک جملاتی دردستان خود نوشته بودند و تراکت‌هایی که حاوی مطالبی همچون: (پسر کو ندار نشان از پدر / که فرهنگ ما گشته در به در، وزارت فرهنگ و ارشاد آمریکایی نمی‌خواهیم) بود دردست داشتند.

به گزارش خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی علی جنتی در پایان سخنان خود گفت: تا این لحظه وزارت ارشاد مجوز انتشار هیچ‌گونه آلبومی در زمینه تک خوانی زنان صادر نکرده است. وی افزود: عده‌ای از وابستگان به جریانات سیاسی خاص، دروغی را مطرح می‌کنند و عده‌ای هم به راحتی قبول می‌کنند و بر اساس آن نظر می‌دهند و قضاوت می‌کنند.

حداقل تحقیق کنند و ببینند یک نمونه از مورد ادعایی را می‌توانند پیدا کنند؟ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما برای استقرار ارزش‌های دینی آمده‌ایم تابع ولایت فقیه هستیم. کسانی که از روی دلسوزی و انگیزه و علایق دینی تحت تاثیر بعضی از تحریکات قرار می‌گیرند، آگاه باشند که مسئله آنگونه نیست که گاهی در بعضی از سایت‌ها و روزنامه‌ها منتشر می‌شود.

جنتی افزود: امروز ما شاهد تخریب‌های زیادی هستیم، گروه‌های سیاسی مختلفی هستند که متاسفانه علیرغم برخی از شعارهای ارزشی که می‌دهند، گاهی برای دستیابی به برخی از اهداف سیاسی حرکت‌های ضدارزشی، اشاعه دروغ، جعل و تحریف مطالب انجام می‌دهند که به دور از روشی است که ما به عنوان پیروان اهل بیت عصمت و طهارت دنبال می‌کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده