قدس آنلاین:مدیر کانون ازدواج آسان خراسان‌شمالی از بی مهری مسئولین و خیرین به فعالیت این موسسه گلایه کرد.

 بی مهری مسئولین و خیرین به فعالیت کانون ازدواج آسان در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،سیما دلشاد اظهار داشت: به واسطه خیرین و صندوق قرض الحسنه، کانون‌های ازدواج آسان در بخش‌های گوناگون همانند مسکن، برپایی ازدواج، اعطای وام و خرید جهیزیه در دیگر استان‌ها فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: این در حالیست که در خراسان‌شمالی با گذشت چهار سال از فعالیت این کانون،کمکی از سوی خیرین و مسئولین استانی به این موسسه نشده است.

دلشاد افزود: با توجه به تبلیغات صورت گرفته، فقط یک خیر هزینه ازدواج جوانان فاقد تمکن مالی را در این مرکز پرداخت می‌کند.

وی با بیان این که هم اکنون این کانون در تامین هزینه‌های جاری خود با مشکلاتی مواجه است،یادآور شد: باید کمک‌های خیرین در استان به سمت جوانان و مسئله ازدواج آنان سوق داده شود.

دلشاد با تاکید بر این که باید مسئولین استانی به منظور افزایش ارائه خدمات بیش از پیش با این موسسه همکاری داشته باشند،خاطر نشان کرد: از مسئولین استانی انتظار پرداخت اعتباری به این کانون را نداریم زیرا همانند گذشته مباحث عدم وجود اعتبار مطرح می‌شود،بنابراین آنان فقط در رفع مشکلات و موانع پیش رو اقدام کنند.

وی عنوان کرد: مسئولین استانی برای اصنافی که با این کانون مشارکت داشته و در برپایی مراسم‌های عروسی همکاری می‌کنند، امتیازهای ویژه‌ا‌ی همانند معافیت‌های مالیاتی قائل شوند.

دلشاد گفت: ارائه امتیاز به اصناف به منظور ایجاد رغبت و تمایل در همکاری آنان با این کانون بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

وی بیان کرد: امسال تعداد زوجینی که با استفاده از تسهیلات این کانون مراسم خود را برگزار کرده اند نسبت به سال گذشته بیش از 60 درصد رشد داشته است.

دلشاد یادآور شد: اجرای تمامی مراسم جشن عقد و عروسی همچون مراحل ثبت ازدواج، تالار پذیرایی، مزون عروس، آرایشگاه عروس، فیلم برداری، تزیین اتومبیل عروس و تهیه شربت و شیرینی برای 100 نفر ،فقط با مبلغ پنج میلیون ریال از طریق این کانون صورت می گیرد.

مدیر کانون ازدواج آسان خراسان‌شمالی ادامه داد: زوج‌های جوان می‌توانند از باغ تالارها، مزون و آرایشگاه‌های عروس و فیلمبرداران طرف قرار داد این کانون به سلیقه خود گزینه‌های مورد علاقه شان را انتخاب کنند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها