تقلای اخیر رضا ربع پهلوی {رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع} برای خودنمایی، به عنوان گاف های جدید وی ارزیابی شده است.

کیهان:رضا پهلوی به دنبال سرقت جنبش سبز است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از کیهان، یکی از عناصر سابقا فعال در گروهک ادوار تحکیم که اکنون در اروپا روزگار می گذراند، نامه رضا پهلوی به حمایت از گروهک تروریستی منافقین و سپس ادعای شکایت از جمهوری اسلامی را ابتکار خوب توصیف کرد اما نوشت: او نشان داد کارکشته نیست و مشاوران خوبی نیز ندارد و هنوز باید خیلی تمرین کند تا در فضای سیاسی که برای او چندان موثر نیست، حضور داشته باشد.

او درباره شکایت از جمهوری اسلامی، به جای نگاه حقوقی حرف های سیاسی زد و خواست سرمایه گذاری اش را نقد کند که همین خطایی بزرگ بود. او همچنین در مصاحبه بعدی خود عملا این پیغام را داد که اساسا قضیه شکایت جدی نیست و تنها یک شوی تبلیغاتی است.

در ادامه این تحلیل که از سوی سایت «چراغ آزادی» منتشر شده، می خوانیم: مصاحبه محمد مصطفایی وکیل رضا پهلوی نیز کمکی به ماجرا نکرد چون سیاسی حرف زد و نشان داد به دنبال ترویج پادشاهی است. خود رضا پهلوی نیز حساب شده تر از اینها حرف زد آنجا که گفت جنبش سبز یتیم شده و باید شورایی برای هماهنگی در این زمینه تشکیل شود. او با این سخنانش، اظهارات مخالفانی را تایید کرد که می گویند رضا پهلوی می خواهد جنبش سبز را بدزد. رضا پهلوی با این اقدام های غیرحرفه ای و ورود به صحنه سیاسی، سقوط خود را تسریع می کند.

پخش زنده