رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن 22 اسفند ماه روز شهید، بزرگداشت یاد وخاطره شهدا را تکلیفی برای احیای ارزش های والا و مقدس مورد تاکید امام راحل، ولایت فقیه و تمامی شهدای معزز دانست.

پیام شهیدی به مناسبت فرارسیدن روز بزرگداشت شهدا

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، در پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی شهیدی که روز سه شنبه انتشار یافته، آمده است: سلام و درود بر ارواح مطهر شهدا، آنان که با گذشتن از جان، استقلال، آزادی و عظمت، نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای دولت و ملت شریف ایران رقم زدند. آن پویندگان راه حق که دعوت الهی را لبیک گفتند و چنانکه خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

«شهدا به خاطر ایثار، از خوگذشتگی، عشق و ایمان راستین همواره در اذهان و خاطره ها زنده خواهند ماند و ما به وجود چنین اسطوره هایی افتخار کرده و برخود می بالیم و آرمان های آنان را همواره هدایتگر راه خویش می دانیم.»

شهیدی در این پیام، بزرگداشت یاد وخاطره شهدا را تکلیفی برای همه با هدف احیای ارزش های والا و مقدسی دانست که مورد تأکید امام راحل، ولایت فقیه و تمامی شهدای معزز بوده و می باشد.

وی در این پیام ابراز امیدواری کرده است که رضایت شهدای معظم و دعای خیر خانواده معزز آنها و همرزمان ایثارگرشان توشه آخرت همه شود.

22 اسفند ماه در تقویم رسمی کشور به نام روز شهید نامگذاری شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده