سرمربی استقلال باخت تیمش را به خاطر درخشش دروازه بان نفت دانست. 

قلعه نویی: بیرانوند نبود، با اختلاف 2 گل می بردیم/ قطعا می توانیم اختلاف مان را جبران کنیم 
 
به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر نفت تهران که با شکست یک بر صفر آبی پوشان همراه بود، بیان کرد: فکر می کنم بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و می دانستیم حریف روی کاشته ها خطرناک است. متاسفانه از همان جا هم گل خوردیم. 
 
او ادامه داد: به نفتی ها و منصوریان و بیرانوند تبریک می گویم. اگر بیرانوند نبود، با اختلاف یکی، دو گل می بردیم. البته آنها هم موقعیت داشتند ولی ما بعد از گل تغییر سیستم داشتیم اما دروازه بان نفت عالی بود. بازی سرعتی خوبی را دیدیم و متاسفانه دستمان هم در این دیدار خالی بود. دو بازیکن اصلی و دو بازیکن تیم امیدمان را نداشتیم اما به نفتی ها تبریک می گویم. 
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به استفاده از GPS در تیم ها چیست، بیان کرد: فکر می کنم که در بازی های رسمی نباید از این وسیله استفاده کنند. 
 
قلعه نویی درباره اختلافش با تیم های صدرنشین و شانس قهرمانی استقلال گفت: ما هنوز امیدواریم و تنها 4 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم. به هر حال همان طور که گفتم در این دیدار کمی بدشانس بودیم و دستمان هم خالی بود. قطعا 4 امتیاز را می توانیم در ادامه جبران کنیم. 
او در واکنش به این سوال که منصوریان گفته است فضای ارتباطی اش با او در این دیدار دوستانه بوده است، گفت: فوتبال همین است. بردن لذت خاص خودش را دارد. متاسفانه عده ای دوست دارند فضا را عوض کنند. منصوریان شاگرد من بوده و خود من به استقلال آوردمش و به او گفتم به سمت مربی گری برود. متاسفانه فضاسازی همیشه بوده است و به همین دلیل به منصوریان و نفتی ها این برد را تبریک می گویم. 
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد استقلالی ها خواهان قضاوت زرگر در این دیدار بوده اند، اظهار کرد: این خیلی مسئله غیراخلاقی ای بود که عده ای آن را مطرح کردند. ما نه نامه ای زدیم و نه کسی مصاحبه کرده است. نمی دانم این شایعه از کجا آمد اما بهتر بود اصفهانیان با آن برخورد کند و آقای محمدزاده هم نباید به راحتی از آن بگذرد و با آبروی 70 ساله استقلال بازی شود. باید بررسی شود این شایعه از کجا آمده است. من به زرگر تبریک می گویم اما فکر می کنم که قبل از پنالتی به سود نفت، یک خطا روی حنیف رخ داد ولی در مجموع او خیلی خوب بود. با این حال باز هم می گویم که هدف وسیله را توجیه نمی کند. 
 
وی در پایان و در پاسخ به این سوال که چرا هواداران تیمش در این دیدار حضور زیادی نداشتند، بیان کرد: دیگر چه کار کنیم؟ (با خنده) شب عید است و شاید کار دارند! (با خنده) به هر حال مشکلات مالی هست و قیمت بلیت ها بالاست. ان شاءالله بازی های بعدی می آیند. 
 

برچسب‌ها

پخش زنده