۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
کد خبر: 274457

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، از ارتقاء بسته خدمات درمانی و بیمه ای بیمه شدگان در سال ۹۴ خبر داد و گفت: توانمندسازی بیمه شدگان یکی از اقدامات مهمی است که اجرایی خواهد شد.

جزئیات جدید از بسته خدمات درمانی در سال ۹۴

به گزارش تسنیم،انوشیروان محسنی بند پی در گفتگو با مهر، افزود: در سال جاری برنامه ها و طرحهای زیادی اجرایی خواهد شد که البته ادامه و توسعه برخی از طرحهای در دست اجرای سال 93 نیز در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: در سال گذشته پوشش فراگیر بیمه ای برای افراد فاقد بیمه در کشور ایجاد شد بطوریکه 8 میلیون نفر نیز تحت پوشش قرار گرفته و از خدمات سرپایی و بستری مراکز درمانی بهره مند می شوند.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه ارتقاء بسته خدمات بیمه پایه یکی از برنامه های سازمان بیمه سلامت است، گفت: قصدداریم با ارائه برنامه هایی در سال جاری بسته خدماتی بیمه شدگان را هم در بخش خدمات سرپایی و هم بستری ارتقاد دهیم .

به گفته وی، در حال حاضر بیمه شد‌‌گان بیمه سلامت در صندوق روستاییان و شهرهای دارای جمعیت کمتر از 20 هزار نفر 3 درصد و سایر بیمه‌شدگان حدود 6 درصد هزینه های بستری را پرداخت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت به توانمند سازی بیمه شدگان اشاره کرد و گفت: با تشکیل اداره توانمند سازی در جهت حقوق بیمه شدگان و همچنین سلامت آنان، نوع بیماری و مشکلات درمانی خودشان، آگاهی های لازم ارائه می شود.

محسنی افزود: همچنین این امکان به آنان داده می شود که از یک راهنمای بالینی برخوردار باشند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده