۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
کد خبر: 280142

قدس آنلاین- تبریز: رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان‌شرقي از دستگيري کلاهبردار 20 ميليارد ريالي با 40 فقره کلاهبرداري در تبريز خبر داد.

40 شاکي در پرونده كلاهبردار 20 ميلياردي

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صابر عباسزاده در تشريح اين خبر گفت: در پي شکايت تعداد زيادي از شهروندان مبني بر اينکه فردي به هويت معلوم که در امر ساخت و ساز و پيش فروش آپارتمان در کلانشهر تبريز فعاليت داشته و با شاکيان به صورت مشارکتي و يا به صورت قرارداد پيش فروش، قولنامه هايي منعقد و براي هر کدام از آنها واحدهايي مجزا فروخته و تمامي يا هفتاد يا هشتاد درصد وجه قراردادها را از آنان اخذ و هيچ گونه واحدي از آپارتمان هاي پيش فروش را به نامبردگان تحويل نداده است که موضوع بصورت ويژه در دستور کار کاراکاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

سرهنگ عباسزاده ادامه داد: در تحقيقات اوليه مشخص شد که متهم پس از جمع‌آوري وجوهات مالباختگان و با فروش بعضي از واحدها به چند نفر و ثبت قرارداد با آنان جهت فرار از چنگال قانون، کليه‌ي اسباب و اثاثيه خود را از شهر تبريز جمع‌آوري و مخفيانه به شهرهاي شمالي و مرکزي کشور متواري شده است.

اين مقام انتظامي با بيان اينکه با تلاش و ادامه تحقيقات ماموران، متهم شناسايي و مشخص شد اخيرا به شهر جديد سهند تبريز نقل مکان کرده است که محل اختفاي وي شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير شد.

رئيس پليس آگاهي استان تصريح کرد: متهم در بازجويي‌هاي علمي و فني بر بيش از 20 ميليارد ريال کلاهبرداري اعتراف کرد که در اين راستا چهل نفر از شاکيان نيز شناسايي و متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دادسراي تبريز معرفي شد.

برچسب‌ها

پخش زنده