قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامي مرند از دستگيري کلاهبردار 500ميليارد ريالي با 150 پرونده در مرند خبر داد.

۱۵۰ شاکي در پرونده کلاهبردار۵۰۰ ميليارد ريالي

به گزارش قدس آنلایناز تبریز،  علي طاحوني در تشريح اين خبر گفت:در پي شکايت تعداد زيادي از شهروندان مبني بر اينکه فردي به هويت معلوم مبني بر اينکه سرمايه آنها را در امر ترانزيت کالا و خريد و فروش کاميون براي پرداخت سود کلان، از آنان کلاهبرداري نموده است شناسايي و دستگيري متهم در دستور کار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد متهم در قبال سرمايه شاکيان با صدور چک هاي بلامحل مبلغ 500 ميليارد ريال از شهروندان کلاهبرداري و به خارج از کشور متواري شده است.

اين مقام انتظامي افزود: با تلاش و اشراف اطلاعاتي ماموران پليس آگاهي شهرستان، متهم درحين مراجعت به کشور شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه در يکي از خيابان هاي شهر مرند دستگير شد.

سرهنگ طاحوني ادامه داد: متهم در بازجويي هاي اوليه به بيش از 500 ميليارد ريال کلاهبرداري از شهروندان آذربايجان‌شرقي و چند استان همجوار اعتراف کرده است.

اين مقام انتظامي با بيان اينکه فعلابيش از 150 نفر مالباخته از اين متهم شکايت کرده‌اند، گقت: متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي و با صدور قرار مناسب روانه زندان گرديد .

برچسب‌ها

پخش زنده