۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
کد خبر: 287040

نوجوان ۱۶ ساله ای که در تماس تلفنی با شهروندان خود را از بستگان درجه یک آنان معرفی و اقدام به کلاهبرداری می کرد دستگیر شد.

دستگیری کلاهبردار ۱۶ ساله در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: از اواسط فروردین پسر جوانی با تلفن همراه به صورت اتفاقی شماره خانواده ای را می گرفت و خود را از بستگان درجه یک همسر و پسر آن خانواده معرفی می کرد.


سرهنگ محمدیان افزود: این کلاهبردار با ایجاد استرس در فرد مقابل و اینکه عضو خانواده آنان هم اکنون در بیمارستان است و باید جراحی شود، طرف مقابل را مجبور می کرد به دستگاه های خودپرداز مراجعه و مبلغی بین 600 تا سه میلیون برای مداوای پسرش یا همسرش واریز کند .

وی با بیان اینکه این کلاهبردار توانست از این راه حدود 16 میلیون تومان کسب کند ، گفت : از این فرد تاکنون 16 نفر شکایت کرده اند.

این فرد کلاهبردار نیز در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: بیش از دو ماه است که به این کار دست زده ام و روزانه با چندین نفر تماس می گرفتم و در 50 درصد از تماس های تلفنی موفق می شدم کلاهبرداری کنم.

سرهنگ محمدیان از مردم خواست در صورت مواجهه با چنین موضوعی حتماً خونسردی خود را حفظ کنند و حتما با بستگان نزدیک خود که ادعا شده آسیب دیدند تماس بگیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده