مسعود عباسی : بهرام افشارزاده به خیال اینکه علیرضا منصوریان ظهر روز سه شنبه با مراجعه به باشگاه نفت تهران تسویه حساب خود را از این باشگاه می گیرد تا مشکلی برای حضور در کادر فنی استقلال نداشته باشد، ...

حالا وزارت ورزش برای استقلال سرمربی استخدام می کند!

 در دفتر کارش در وزارت ورزش و جوانان به انتظار تماس تلفنی منصوریان نشست اما منصوریان به او زنگ نزد بلکه  پیامکی برای او از سوی یکی از خبرگزاری ها ارسال شد که پس از این پیامک تمرکز افشارزاده به کلی به هم ریخت!

اما پیامک چه بود:« علیرضا منصوریان پس از ملاقات با مدیران باشگاه نفت تهران در این باشگاه ماندگار شد!» مدیرعامل دو شغله باشگاه استقلال باور نمی کرد به همین دلیل با موبایل منصوریان تماس گرفت اما افشارزاده فقط این پیغام را شنید:« مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد، تماس شما از طریق پیام کوتاه به ایشان اطلاع داده خواهد شد!» افشارزاده نمی خواست خبر مذکور را باور کند به همین دلیل به برخی از دوستان رسانه ای خود که از نزدیکان علیرضا منصوریان به شمار می روند زنگ زد که وقتی توضیح آنها را شنید سرانجام این خبر را باور کرد!

در همین شرایط مدیر نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران هم با انجام مصاحبه ای از ملاقات منصوریان با مدیران باشگاه خبر داد و در این خصوص اعلام کرد:« منصوریان با باشگاه نفت تهران به توافق رسیده و فصل آینده هم با نفت ادامه خواهد داد!» اما از جلسه منصوریان و قنبرزاده اخبار جالبی به بیرون درز پیدا کرد که می تواند نشان دهد چرا منصوریان قید مربیگری روی نیمکت استقلال را زد و به پیشنهاد نفت تهران پاسخ مثبت داد.

گفته می شود مدیرعامل نفت به همراه اعضای هیات مدیره برای وسوسه کردن منصوریان به او اعلام کردند بودجه فصل بعد تیم فوتبال نفت از سوی وزارتخانه 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته از طرفی دیگر قرارداد این باشگاه نیز با منصوریان شاهد جهش چشمگیری شده که به صورت تقریبی نزدیک به 25 درصد نسبت به سال گذشته منصوریان دریافتی بیشتر خواهد داشت.

اما پرسش اصلی اینست که حالا چه کسی هدایت تیم فوتبال استقلال را برعهده خواهد گرفت؟ یکی از اعضای هیات مدیره استقلال در این خصوص به خبرنگار ما می گوید:« حالا مذاکره با گزینه های بعدی در دستور کار مدیریت قرار خواهد گرفت، و از بین دو گزینه داخلی و خارجی یک نفر به عنوان سرمربی جدید هدایت تیم فوتبال استقلال انتخاب می شود.»

یکی از رسانه های نزدیک به باشگاه استقلال نیز با تایید تلویحی این اظهارنظر عضو هیات مدیره از عزم جدی وزارت ورزش و جوانان برای استخدام سرمربی خارجی برای باشگاه استقلال خبر داد و در این خصوص نوشت فردا گزینه خارجی مربیگری تیم فوتبال استقلال وارد تهران خواهد شد تا با مسوولان این باشگاه مذاکرات نهایی خود را انجام دهد.

شایع شده است مدیران استقلال  با استیماچ کروات تماس گرفته و از او برای انجام مذاکرات نهایی در تهران دعوت به عمل آورده اند.طبق شنیده ها استیماچ فردا در تهران حضور پیدا خواهد کرد. از طرفی دیگر گفته می شود برخی مسوولان باشگاه با پرویز مظلومی هم تماس گرفتند و به او آماده باش دادند تا در صورت نیاز به باشگاه و جلسه با اعضای هیات مدیره بیاید.

برچسب‌ها

پخش زنده