قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه توجه به ورزش و تندرستی دانش‌آموزان یکی از رویکرد‌های ویژه سند تحول بنیادین است از برگزاری رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور، مرداد سال‌جاری در تبریز خبر داد.

تبریز میزبان ۱۷۰۰ ورزشکار دختر در بزرگ‌ترین رویداد ورزشی دانش‌آموزی

به گزارش قدس انلاین از تبریز، جعفر پاشایی با بیان اینکه توجه به ورزش و تندرستی دانش‌آموزان یکی از رویکردهای ویژه سند تحول بنیادین است، اظهار داشت: در سال‌های اخیر با اجرای طرح‌هایی همچون المپیادهای ورزشی درون مدرسه، آموزش رشته‌های ورزشی برای پایه‌های مختلف ابتدایی گام‌های مهمی برداشته شده است.

وی افزود: در همین زمینه رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان دختر دوره اول متوسطه با حضور یک هزار و 700 ورزشکار از 24 مرداد به مدت یک هفته در تبریز برگزار می‌شود.

پاشایی خاطرنشان کرد: افتتاحیه این رقابت‌ها 24 مرداد خواهد بود و ورزشکاران در 7 رشته والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتسال، بدمینتون، تنیس روی میز، ژیمناستیک به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی گفت: علاوه بر رشته‌های یاد شده در رشته ژیمناستیک دانش‌آموزان ابتدایی نیز رقابت خواهند کرد و 200 داور کار قضاوت رقابت‌ها را بر عهده خواهند داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده