۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
کد خبر: 295778

قدس آنلاین یزد - با اقدام به موقع ماموران دايره سوم مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان يزد سارق النگوي کودکان شهر يزد شناسايي و دستگير شد.

سارق النگوي کودکان شهر يزد دستگير شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، رئيس پليس آگاهي استان يزد اظهارداشت: با شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر سرقت طلاآلات به خصوص النگوي اطفال در محدوده آزادشهر و امامشهر يزد بررسي اين موضوع، در دستور کار ماموران دايره سوم مبارزه با سرقت قرار گرفت.

سرهنگ "عليرضا خالقي افزود : ماموران پليس تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز کرده تا اينکه متوجه شدند فردي با حضور در بازار يزد قصد فروش تعدادي النگو را دارد.

وی ضمن اشاره به اخذ مجوز قضائي ادامه داد: با دستگيري متهم، روند جديدي در بررسي پرونده به وجود آمد و "ز.خ" 37 ساله در بازجويي هاي پليس به شش فقره سرقت النگوي اطفال در سطح شهر يزد اعتراف کرد.

سرهنگ خالقي افزود: متهم  در ساعت هاي پاياني روز و در مکان هاي خلوت، دختر بچه هايي را  که در حال بازي بودند به بهانه دادن خوراکي فريب داده و با انتقال کودکان به داخل خودرو اقدام به سرقت النگو ي آنها مي کرده است.

رئيس پليس آگاهي استان يزد با بيان اينکه متهم با صدور قرار سنگين قانوني روانه زندان شده است خاطر نشان کرد: والدين و خانواده ها ضمن آموزش نکات لازم در خصوص چگونگي برخورد کودکان با افراد غريبه، به اين نکته توجه داشته باشند که تبهکاران هميشه با استفاده از غفلت شهروندان مرتکب جرم شده و به نيات پليد خود مي رسند.

برچسب‌ها