قدس آنلاین - ایلام: مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: امور درمان تأمین اجتماعی استان ایلام در اربعین امسال حضور پررنگی خواهد داشت و تمهیدات ویژه ای برای این ایام اندیشیده است.

تمهیدات ویژه امور درمان تأمین اجتماعی ایلام برای اربعین امسال

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، دکتر مهریار سلیمانی در بازدید از دفتر روزنامه قدس با تبریک روز خبرنگار با بیان اینکه جو خبرنگاری در ایلام جو مثبتی است، اظهارداشت: در دوران مدیریتم از مطبوعات و رسانه های استان ایلام جز همکاری و کمک چیز دیگری ندیدم.

وی با اشاره به اینکه شرایط ایلام به لحاظ وجود مرز شرایط ویژه است، افزود: انعکاس اخبار مربوط به اربعین کار بسیار بزرگی است و علاوه بر اجر معنوی، کنگره عظیم اربعین می تواند معرف خوبی برای استان ایلام باشد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام اربعین را معرف خوبی برای بیان فرهنگ والای مردم ایلام و وجود مرز امن استان ایلام دانست و بیان داشت: شور و اشتیاق مردم به امام حسین (ع) و ارائه خدمت مردم استان ایلام به زائران آن حضرت حائز اهمیت است.

دکتر مهریار سلیمانی با اشاره به اینکه خدمت به زائران امام حسین (ع) بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان ساخت: با برنامه ریزی صورت گرفته این نهاد قصد دارد که خدمات بهتر و بیشتری در اربعین سال جاری به زائران اباعبدالله الحسین (ع) ارائه کند و درصدد هستیم تا به بهترین نحو این امر صورت گیرد.

وی افتتاح بیمارستان تأمین اجتماعی را از دغدغه های این سازمان در استان ایلام عنوان و تصریح کرد: بیشتر مشکلات این بیمارستان مرتفع شده و در صورت جذب پزشک و نیروی متخصص این بیمارستان در آینده ای نزدیک افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و زمینه جذب و اشتغال 200 نفر در این مرکز درمانی فراهم خواهد شد.

دکتر مهریار سلیمانی همکاری دانشگاه علوم پزشکی برای تکمیل کادر درمانی را لازم دانست و بیان داشت: بخش های تخصصی و پست های ویژه در این بیمارستان گنجانده شده بعنوان مثال برای راه اندازی بخش ICU ، 5 میلیارد ريال هزینه شده و برای رفع نقایص جزئی بیمارستان 3 میلیارد ريال بودجه نیاز دارد.

وی توسعه بیمارستان را از دیگر برنامه های این مدیریت در استان عنوان و تأکید کرد: برای توسعه بیمارستان از 3 سال پیش درخواست خرید زمین مجاور بیمارستان به مساحت 2500 متر را به شهرداری داده ایم که در صورت تحقق آن روند توسعه در این مرکز درمانی بیشتر خواهد شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه احداث درمانگاه تأمین اجتماعی مهران از ضروریات است، افزود: با همکاری ویژه استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام زمین این درمانگاه تعیین شده و در صورت جذب بودجه این امر محقق خواهد شد و امیدواریم با طی روند اداری کلنگ درمانگاه تأمین اجتماعی مهران تا پایان سال جاری به زمین زده شود.

دکتر مهریار سلیمانی به خرید زمین 2500 متری برای احداث درمانگاه تأمین اجتماعی شماره 2 شهر ایلام اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر برای ساخت این درمانگاه منتظر کسب پروانه ساخت از شهرداری هستیم که امیدواریم روند اداری آن هرچه سریعتر به سرانجام برسد.

وی از تجهیز درمانگاه تأمین اجتماعی دهلران خبرداد و گفت: در گذشته بیماران و متقاضیان کمیسیون پزشکی برای تعیین پزشک معتمد می بایستی به ایلام مراجعه کنند، اما در ماه های آینده با راه اندازی سیستم اتوماسیون رایانه ای در مرکز دهلران هم شهروندان دهلران و هم آبدانانی می توانند در همانجا پزشک خود را در هر نقطه از کشور برای کمیسیون را تعیین کنند.

مدیر امور درمان تأمین اجتماعی استان ایلام ارائه خدمات در درمانگاه شماره 1 تأمین اجتماعی ایلام را بروز دانست و اظهارداشت: در سال های گذشته افراد برای دریافت نوبت دندانپزشکی و یا آزمایشگاه بایستی روزها معطل می ماندند اما با راه اندازی سیستم نوبت دهی مکانیزه ارائه خدمت به بیماران به روز شده است.

دکتر مهریار سلیمانی به خدمات و تعهدات درمانگاه شماره 1 ایلام در بخش دندانپزشکی اشاره کرد و بیان داشت: بیماران در این مرکز می توانند از خدمات ویزیت، کشیدن دندان، جراحی های کوچک و بزرگ دهان و دندان، پر کردن دندان با ماده همرنگ و خدمات پیشگیری استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه دین دستگاه اجرایی از سوی ستاد اقامه نماز استان بعنوان دستگاه برتر شناخته شده است، یادآور شد: با همکاری کلیه همکاران، مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان همه ساله در جشنواره شهید رجایی جزو 20 دستگاه برتر استان قرار می گیرد.

گفتنی است مجموعه مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان ایلام همه ساله در روز خبرنگار با حضور در دفاتر نشریات همچون دفتر سرپرستی روزنامه قدس و سایت خبری تحلیلی قدس آنلاین، روز خبرنگار را به جامعه خبری استان تبریک می گوید و با اهداء لوح تقدیر و جوایزی از خبرنگاران تجلیل بعمل می آورد.

لازم به ذکر است مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام دکتر مهریار سلیمانی و روابط عمومی این نهاد علی عباس شیخ محمدی تعامل خوبی با اهالی مطبوعات و رسانه های استان داشته و جزو دستگاه هایی اجرایی است که همواره به جامعه رسانه پاسخ گوست.

برچسب‌ها

پخش زنده