شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: فعالان گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد با ایده‌های خود زمینه ماندگاری زائران در این شهر مقدس را افزایش دهند.

فعالان شرایط ماندگاری زائران در مشهد را با ایده‌های خود افزایش دهند/اطراف حرم رضوی نیاز به تفکرات جدید و ایده‌پردازی خلاقانه دارد

 

به گزارش روابط عمومی گروه مشاوران جوان شهرداري مشهد، حمید ضمیری در بازدید فعالان کارگروه‌ها و مشاوران گروه مشاوران جوان از نمایشگاه دایمی طرح ملی نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم رضوی، اظهار کرد: فضاسازی اطراف حرم مطهر که مهمترین مکان در کشور از لحاظ معنوی و گردشگری است، نیاز به تفکرات جدید و ایده‌پردازی خلاقانه دارد.

وی نسل آتی را امیدهای آینده کشور دانست و تصریح کرد: باید جوانان در حوزه ایده‌پردازی فعالیت گسترده‌ای نمایند تا خلا موجود در سازمان‌ها از بین رود و با پردازش ایده‌ها اقدامات موثرتری انجام گردد.

ضمیری در پایان بیان کرد: امیدواریم با حضور شما ایده‌پردازان جوان انعطاف طرح‌ها افزایش و ضریب خطا کاهش یابد.

در ادامه فعالان کارگروه‌ها و مشاوران گروه مشاوران جوان طی بازدید از این نمایشگاه به میزان پیشرفت بخش‌های مختلف طرح ملی نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی به وسعت 300 هکتار که از حدود دو دهه قبل توسط افرادی دغدغه‌‌مند آغاز شده آشنا شدند.

مشاوران جوان انتقادهایی مبنی بر عدم قرابت زیاد بازسازی بافت اطراف حرم رضوی با معماری اسلامی ـ ایرانی ارایه نمودند.

در ادامه بازدید از دیگر پروژه‌های شهرداری منطقه ثامن مانند خانه بازسازی و مرمت شده تاریخی داروغه با قدمت 200 سال و  تونل مشترک انرژی به طول 13 کیلومتر و ارتفاع سه متر جهت عبور انشعابات و تاسیسات شرکت‌های آب و برق و مخابرات از داخل تونل واقع در زیر خیابان‌های طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی که تا کنون سه کیلومتر از احداث آن انجام و دو و نیم کیلومتر دیگر نیز در حال اجرا است، دیدن به عمل آمد.

گفتنی است: 30 نفر از فعالان کارگروه‌ها و مشاوران گروه مشاوران جوان امروز از نمایشگاه دایمی طرح ملی نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم رضوی، پروژه خانه تاریخی داروغه و تونل مشترک انرژی، به همت معاونت عملی و آموزشی گروه مشاوران بازدید نمودند.

برچسب‌ها

پخش زنده