مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی گفت: به منظور ارج نهادن به مقام شامخ سرداران و شهدای ۸سال دفاع مقدس بهسازی گلزار شهدای اراک باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

گلزار شهدای اراک نیازمند بهسازی است

به گزارش تسنیم از اراک، حجت‌الاسلام حسن هنرمند صبح امروز در دیدار با رئیس شورای شهر اراک با اشاره به اهمیت ساماندهی گلزاری شهدای اراک اظهار داشت: به منظور زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای دفاع مقدس و نیز دفاع از آرمانها و ارزش‌های دینی انقلاب اسلامی، امید است با نصب تمثال شهدا در نقاط مختلف شهر زمینه آشنایی نسل جوان و نوجوان جامعه را فراهم کنیم.

وی افزود: نصب تمثال سرداران و شهدای جنگ تحمیلی برای آشنایی نسل جوان و نوجوانان جامعه در نقاط مختلف شهر انتظاری است که  امید است با همکاری شهرداری و بنیاد شهید انجام شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی تصریح کرد: بهسازی و ساماندهی گلزار شهدای اراک امری مهم و ضروری بوده و بایستی بهسازی آن مورد توجه مسئولان استانی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام هنرمند خاطرنشان کرد: عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌ و از خودگذشتگی شهدا بوده و همۀ ما مدیون خون شهدا هستیم.

وی افزود: گلزار شهدا اراک بایستی به بهترین شکل ساماندهی شود، در اراک بیش از یک‌هزار و 400 مقبره وجود دارد که می‌طلبد ساماندهی آنها مورد توجه مجموعه مدیریت شهری نیز قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی عنوان کرد: از سوی شهرداری در راستای دیوارکشی و کف‌سازی گلزار شهدا اقداماتی انجام شده که کافی نیست و نیازمند تکمیل و اقدامات اساسی بیشتری است.

حجت‌الاسلام هنرمندبا تقدیر از حمایت‌های شهرداری و شورای شهر اراک به منظور بهسازی گلزاری شهدای اراک گفت: تکمیل و بهسازی گلزار شهدای 8سال دفاع مقدس خدمت ویژه و اقدامی ماندگاری است که خیر دنیا و آخرت را به همراه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده