قدس آنلاین-تبریز: فرماندار سراب با بیان اینکه نگاه سلبی نمی‌تواند منشا تحول و توسعه باشد، گفت: در حوزه بهداشت و درمان از زمان اجرایی شدن طرح تحول سلامت فقط در شهرستان سراب ۲۰۰ میلیارد ریال یارانه سلامت پرداخت شده است.

نگاه سلبی نمی‌تواند منشا تحول و توسعه باشد/ پرداخت ۲۰ میلیارد تومان یارانه سلامت

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، داود گرشاسبی امروز در آئین تجلیل و تکریم از کارمندان نمونه شهرستان سراب اظهار داشت: دولت به مفهوم عام کلمه باید مورد توجه قرار گیرد و دولت و ملت در نظام جمهوری اسلامی چیزی جدا از هم محسوب نمی‌شوند.

وی با اشاره به ویژگی‌های یک کارمند در نظام اداری کشور افزود: کارمندی می‌تواند در نظام توسعه و تعالی گام بردارد که باور و نگاه توسعه‌ای داشته و رفتارها و عملکرد خود را با نگاه توسعه‌ای تنظیم کند.

رئیس شورای اداری با بیان اینکه نگاه سلبی نمی‌تواند منشا تحول و توسعه باشد، گفت: کارمندان باید به کار جمعی ایمان داشته و با ابزارهای نوین و موثر به جنگ جهل و عقب ماندگی بروند و در این صورت است که جامعه به توسعه و تحول می‌رسد.

 

20 میلیارد تومان یارانه سلامت

فرماندار سراب با اشاره به طرح تحول سلامت گفت: در حوزه بهداشت و درمان از زمان اجرایی شدن طرح تحول سلامت فقط در شهرستان سراب 200 میلیارد ریال یارانه سلامت پرداخت شده است.

وی با انتقاد از کسانی که دولت یازدهم را به تلاش برای قطع یارانه‌ها متهم می‌کنند، یادآور شد: هم اینک هزینه پرداختی مردم در بهداشت و درمان در روستاها از 40 درصد به 3 درصد و در شهرها از 50 درصد به 6 درصد کاهش یافته است.

گرشاسبی، شیوه پرداخت غیرمستقیم یارانه به مردم را موثرتر از پرداخت مستقیم یارانه‌ها عنوان کرد و افزود: فرهنگ کار و کوشش باید در میان مردم به خصوص کارمندان نهادینه شود.

 

در هفته دولت 44 پروژه به بهره‌برداری رسید

فرماندار سراب گفت: در طول هفته دولت 5 طرح صنعتی و 39 طرح عمرانی با هزینه 370 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و 5 طرح صنعتی با هزینه 220 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.

در این آئین از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

پخش زنده