قدس آنلاین: فرمانده انتظامي استان اصفهان از دستگيري اعضاي باندي كه ملكي به ارزش ۴۰ ميليارد ريال را بدون اطلاع مالك آن با جعل اسناد و مدارك به نام خود انتقال دهند خبر داد.

دستگيري باند كلاهبرداران ۴۰ ميلياردي در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان و به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار" عبدالرضا آقاخاني" با بيان اين مطلب اظهار داشت: كارآگاهان پليس آگاهي اين فرماندهي در پي اطلاع از اينكه اعضاي باندي با جعل مبايعه نامه و چانه زني افراد ديگر به جاي مالك و تهيه اسناد هويتي جعلي و طرح دعواي صوري در شوراي حل اختلاف اقدام به انتقال مالكيت املاك گران قيمت و فروش آنها مي كنند، موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: در تحقيقات گسترده اي كه در اين زمينه انجام گرفت مشخص شد متهمان در يك مورد ضمن سند سازي و جعل اسناد هويتي و تشكيل پرونده صوري الزام به انتقال سند و چانه زني افراد جاعل به عنوان مالك ملك در شوراي حل اختلاف موفق شدند ملكي گران قيمت به ارزش 40 ميليارد ريال را به نام خود انتقال دهند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: در اين زمينه ابتدا مالباختگان كه خود از چنين انتقالي اطلاع نداشتند شناسايي و سپس با هماهنگي هاي صورت گرفته با مسئولان سازمان ثبت و اسناد و املاك اصفهان دو نفر از اعضاي اين باند شناسايي و دستگير شدند.

سردار آقاخاني بيان بيان اينكه متهمان در تحقيقات صورت گرفته به بزه انتسابي اقرار كردند عنوان داشت: در بازرسي مخفيگاه متهمان تمامي اسناد و مدارك جعلي مربوط به املاك گران قيمت كشف شد.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: با اعترافات صريح متهمان دستگير شده چهار نفر ديگر از همدستان انان نيز شناسايي و در يك اقدام غافلگيرانه دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان اصفهان كشف اين پرونده را يكي از مهمترين اقدامات پيش هنگام كارآگاهان پليس آْگاهي استان عنوان كرد و اظهار داشت: كشف اين پرونده از آن جهت كه پيش از اطلاع و شكايت شاكيان انجام گرفته است بسيار قابل اهميت بوده و نشان از رصد قوي و اشرافيت بالاي كارآگاهان پليس آگاهي استان بر روي جرايم دارد.

اين مقام انتظامي بيان داشت: با بسته شدن اين پرونده تمامي متهمان دستگير شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شده و با قرار 40 ميليارد توماني راهي زندان شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده