قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه سال جدید تحصیلی را با شعار انگیزه و تدبیر به سوی کیفیت در تحصیل آغاز می‌کنیم، گفت: آموزش‌های لازم کتب جدید‌التالیف برای دبیران انجام پذیرفته است.

 انگیزه و تدبیر به سوی کیفیت در تحصیل شعار سال جدید تحصیلی اعلام شد/ باسواد شدن ۲۰ درصد بی‌سوادان

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  جعفر پاشایی در خصوص روند اجرای پروژه مهر اظهار داشت: از ماه‌ها پیش برنامه‌ریزی و کار گروه‌هایی فعالیت می‌کنند و به لحاظ حساسیت پروژه مهر امسال به سبب تحولات عمده در مجموعه، امسال بازگشایی مدارس از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع گزارش‌ها و ارزیابی‌های مرتبی از عملکرد نواحی و مناطق استان انجام پذیرفته است و هیچگونه مشکلی در آغاز سال جدید تحصیلی نخواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه سال جدید تحصیلی را با شعار انگیزه و تدبیر به سوی کیفیت در تحصیل آغاز می‌کنیم، خاطرنشان کرد: آموزش‌های لازم کتب جدید‌التالیف برای دبیران انجام پذیرفته است.

پاشایی در ادامه در خصوص ریشه‌کنی بی‌سوادی گفت: تا سال 98 بر اساس برنامه تدوین شده همه ساله 20 درصد کل بی‌سوادان در قالب طرح‌‌های سواد آموزشی باسواد می‌شوند.

وی رویکرد دستگاه تعلیم و تربیت استان را برای سال جدید تحصیلی در چهار بخش عنوان کرد و گفت: برنامه‌محوری از ستاد تا صف و تعهد به برنامه‌های و سیاست‌های ابلاغی دولت از اهم این رویکردها هستند.

پاشایی تصریح کرد: ایجاد همدلی و تکریم و رضایت‌مندی مراجعان و همکاران و همچنین مشارکت و همکاری سیستمی بین حوزه‌ای از دیگر رویکردها و نقشه راه دستگاه تعلیم و تربیت استان خواهد بود.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر کشور در ارزیابی عملکرد پروژه مهر در سال گذشته گفت: بر اساس آمارها و اطلاعات موجود موفقیت‌های حاصل شده است و امید می‌رود شاهد بازگشایی باشکوه و بدون نقص برای سال جدید تحصیلی باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده