هاشم رسایی‌فر - بی‌شک خندوانه یکی از موفقترین و پر بیننده‌ترین برنامه تلویزیونی سالهای اخیر است. مسابقه خنداننده برتر در میان بخشهای این برنامه خیلی زود نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرد.

من  « علی مشهدی» هستم، نه «مستربین»

 رقابت 16 کمدین برای ارایه برنامه‌های شاد و البته مسابقه‌ای که مردم، برنده آن را مشخص می‌کردند، خیلی بیشتر از آنکه دست‌اندرکاران برنامه خندوانه فکرش را می‌کردند، مورد توجه قرار گرفت.  بخش خنداننده برتر اکنون با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف به پای فینال رسیده و تا چند روز دیگر با برگزاری فینال آن، برترین خنداننده خندوانه از نگاه مردم انتخاب و معرفی خواهد شد.  در بین 16 خنداننده این مسابقه چهره‌ای متفاوت حضور دارد. در کنار بازیگرانی که هم شهرت و هم محبوبیت قابل توجهی داشتند، علی مسعودی یا به قول خودش علی مشهدی توانست تا مرحله نیمه نهایی بالا بیاید. علی مسعودی که بیشتر یک نویسنده است تا بازیگر، تا اینجا نشان داده قابلیتهای زیادی در حوزه بازیگری هم دارد، به گونه‌ای که خیلی از مخاطبان برنامه خندوانه ارتباط خوبی با او و اجراهای جذابش پیدا کرده‌اند. با علی قبل از اینکه نتایج رقابتش با امیر مهدی ژوله برای رسیدن به فینال مشخص شده باشد، گپ زدیم و از او در مورد آنچه که این روزها برایش اتفاق افتاده و می‌افتد، پرسیدیم.

 نمی‌دانستم مرکل مرد نیست!

وقتی از حال و هوای فضای رقابتی او در برنامه خندوانه می‌پرسیم، با همان لهجه شیرین مشهدی اش می‌گوید: خوشحالم که تا اینجا بدون اینکه کمپینی تشکیل شود و وارد جریانهای سیاسی شوم، یا بخواهم با عکس یک فرد برای خودم رأی جور کنم، با نگاه و عنایت امام رضا(ع) و دعای ننه‌ام مردم به من لطف داشتند و به من رأی دادند. علی مسعودی با طرح این موضوع که از سیاست چیزی سر در نمی‌آورم و دوست هم ندارم وارد این مباحث شوم، به این مورد اشاره می‌کند که به هیچ عنوان من سیاسی نیستم و از اینکه بخواهم وارد این بازی‌ها بشوم، به هیچ وجه، خوشم نمی‌آید. شاید باورتان نشود تا همین چند روز پیش که با یکی از دوستانم صحبت می‌کردیم، نمی‌دانستم صدراعظم آلمان یک خانم است، همیشه وقتی عکسهایش را با کت و شلوار می‌دیدم، فکر می‌کردم مرکل ، مرد است!من کارم شاد کردن مردم است و برای شاد کردن مردم هم هر حاضرم هر کاری بکنم، حتی جانم را بدهم.

 3 بار یا امام رضا(ع) می‌گفتم

وی در واکنش به این موضوع که همه علی مسعودی را این روزها به مستر بین ایران می‌شناسند، اظهار نظر جالبی دارد و می‌گوید: اصلاً لقب مستر بین یا شخصیت دیگری را دوست ندارم. من همین علی مشهدی را از همه بیشتر دوست دارم، چون پسوند اسمم ناخودآگاه همه را یاد امام رضا(ع) می‌اندازد.

 ارادت من به امام رضا(ع) همیشگی بوده و وقتی مطلبی می‌نویسم، سمت راست ابتدای شروعش با یا ضامن آهو است.

شاید باورتان نشود، من در مراحل قبل که در برنامه خندوانه حاضر شدم، هر بار که خواستم روی استیج بروم سه بار با خودم یا امام رضا(ع) گفتم، این خیلی برای من با ارزش است که امام هشتم را همیشه حامی‌و در کنار خودم می‌بینم.

 تا همین جا هم برنده‌ام

علی مشهدی که از رسیدن به فینال بازمانده است می‌گوید تا همینجا هم من برنده‌ام، چرا که مردم وقتی من را می‌بینند، کلی خوشحال می‌شوند و می‌خندند و این نشان می‌دهد که من توانسته‌ام به هدفی که داشته‌ام، برسم.

جدا از اینکه همه مردم برای آمرزش پدرم و سلامتی ننه‌ام دعا می‌کنند که این خیلی برای من ارزشمند است و بزرگترین برد در زندگی‌ام.

پخش زنده