نشست منطقه ۶ كشوري با حضور مديران كل آموزش فني و حرفه اي استانهاي مركزي، يزد و چهارمحال و بختياري در اصفهان برگزار گرديد.

برگزاری نشست مديران كل آموزش فني و حرفه اي منطقه ۶ كشوري در استان اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، نشست مديران كل منطقه 6 كشوري با حضور ابوطالب جلالي مدير كل فنی و حرفه ای استان اصفهان، بهرام نجفي زاده  مديركل مركزي، حبيب اله كارگر مدير كل يزد، محمود تقي پور مدير كل چهارمحال و بختياري، ابوالفضل عليزاده مدير كل دفتر امور مهارت هاي پيشرفته و حسن كشاورز مدير كل دفتر امور آموزش روستايي سازمان در سالن كنفرانس اين اداره كل برگزار گرديد.

در ابتداي اين نشست ابوطالب جلالي به ذكر عملكرد اداره كل آموزش فني و حرفه اي اصفهان در حوزه هايي از جمله مشاركت با بخش غيردولتي، ايجاد مراكز صلاحيت حرفه اي در دو صنعت مهم استان و كشور از قبيل فولاد مباركه و ذوب آهن و همچنين استقرار كاريابي كارمند در جوار مراكز آموزش فني و حرفه اي اين اداره كل پرداخت.

در ادامه با توجه به پيشنهادات ارائه شده توسط مديران كل منطقه 6 به عنوان دستور كار جلسه مواردي از قبيل چگونگي ارتقاء مهارت مربيان در استانهاي جوار به جاي اعزام به كرج، تشكيل تيم هاي مشترك در خصوص بررسي دستورالعمل هاي پژوهشي و در نهايت استفاده از تجربيات موفق يكديگر در خصوص افزايش درآمدها و كاهش هزينه ها به بحث و گفتگو پرداختند.

بر اساس اين گزارش در پايان اين نشست با  تشكيل 4 كارگروه از جمله كارگروه بازآموزي مربيان با تشكيل دبيرخانه آن در اصفهان، كارگروه ساماندهي و اشتراك گذاري تجهيزات سخت افزاري و نرم افزاري با تشكيل دبيرخانه آن در استان چهارمحال و بختياري، كارگروه همكاري در برگزاري مسابقات آزاد منطقه اي و اردوهاي مهارتي با تشكيل كارگروه آن در استان يزد و كارگروه هماهنگي بازديدهاي منطقه اي با تشكيل دبيرخانه آن در استان مركزي به كار خود پايان داد.

برچسب‌ها

پخش زنده