قدس آنلاین:مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: باید از ظرفیت موسیقی به عنوان یک هنر زنده و موثر در استان بهره برداری لازم صورت پذیرد.

بهره برداری ازظرفیت موسیقی به عنوان یک هنر زنده و موثر درخراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، حسین ثابت قدم وحید در جلسه انجمن موسیقی استان، به گستردگی حوزه موسیقی اشاره کرد و افزود: با همه افکار و اندیشه هایی که در این حوزه وجود دارد امید است بتوانیم انتظارات علاقمندان به این حوزه را برآورده نماییم.

وی با بیان اینکه حوزه موسیقی می تواند نشاط لازم را برای جامعه فراهم کند، اظهار داشت: ضرورت دارد تا بیش از پیش  از طریق موسیقی مقامی به آداب و رسوم منطقه  توجه شود.

ثابت قدم وحید گفت: موسیقی از بخش هایی است که می تواند خودکفا باشد و اقتصاد هنر را متحول کند.

وی با بیان اینکه موسیقی مقامی از موسیقی های اصیل این منطقه می باشد، افزود: می بایست توجه به موسیقی مقامی را در دستور کار خود قرار دهیم و بیش از پیش برای توسعه و ترویج  آن بکوشیم.

در ادامه این جلسه حمید نوایی راهبر، حسین حصاری، حسین ثابت قدم وحید، امید رمضانی و مهران جبار ایمانی به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند.

گفتنی است؛ در خاتمه حمید نوایی راهبربه عنوان رئیس انجمن موسیقی استان و مهران جبار ایمانی نیز به عنوان خزانه داراین انجمن معرفی و انتخاب شدند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده